Dedzināt taukus ap sirdi. APTAUKOŠANĀS | p2 | Medicīnas termins

Gjirts29 1 Aerobika.. Jaukta tipa gadījumā tauki nogulsnējas vienmērīgi pa visu ķermeni. Līdz ar to pat nesportiskam vīrietim ir vairāk muskuļaudu nekā sievietei, un straujākas vielmaiņas dēļ viņš ātrāk iegūs labākus rezultātus. Špliners mani izmeklēja un teica, ka plaušu stāvoklis esot diezgan labs, lai gan kaverna neesot īsti labi salipusi. Tāpēc dzemdību namos ārsti iesaka pēc dzemdībām veikt vienkāršus vingrinājumus, kas novērš ķermeņa tauku veidošanos.

6. nodaļa. 1946. gads

Ja uzkrājies mazliet liekā svara, tad pāris kilogramu nomešana varētu uzlabot tavu veselības stāvokli un palīdzēt novērst, piemēram, sirds slimību riskus vai diabēta rašanos. Svara zaudēšana var uzlabot tavu pašvērtējumu, un savu veiktspēju uz dedzināt taukus ap sirdi — bet ir svarīgi domāt par savu labklājību vispirms. Izvirzi mērķi zaudēt svaru tikai gadījumos, ja tas spēs uzlabot tavu veselību un fizisko stāvokli.

dedzināt taukus ap sirdi

Ja esi nolēmis, ka zaudēt svaru šobrīd ir tieši tas, kas tev ir nepieciešams, tad riteņbraukšana ir lielisks veids, kā to panākt. Ampk tauku deglis velobraukšanas pozitīvo ietekmi piedāvā uzzināt mājas lapa AlfaKasino. Skriešana bieži vien ir tas sporta veids, ko uzskata par numur viens nodarbību kaloriju dedzināšanā.

Taču problēma ir tanī, ka skriešana ir arī nodarbe ar augsta līmeņa ietekmi — katrs solis triecas caur kājām, potītēm, ikriem, ceļgaliem, kā rezultātā, veidojot augstu risku savainoties.

dedzināt taukus ap sirdi

Un risks palielinās, ja esi smagāks. Riteņbraukšana, gluži pretēji, ir nodarbe ar zema līmeņa ietekmi. Tā ir ideāla nodarbošanās sirds un asinsvadu stimulēšanai, kas sadedzina ne tikai kalorijas, bet arī stiprina muskuļus — bez pārlieku augsta savainošanās riska. Jo spēcīgāki ir tavi muskuļi, jo vairāk kaloriju tavs ķermenis ikdienā sadedzina vienkārši eksistējot.

Savu lielāko daļu laika viņš pavadīja rakstāmistabā, rakņādamies pa veciem, noputējušiem rakstiem, iz kuriem viņš sastādīja savas dzimtas aprakstu.

Starp citu — tas ir tikai mīts, dedzināt taukus ap sirdi riteņbraukšana veido masīvus augšstilbu muskuļus, tas tiek panākts ar smagu darbu sporta zālē un lielu devu proteīna lietošanas. Riteņbraukšana var būt arī ļoti sabiedrisks sporta veids pretēji skriešanai. Tāli un plaši izbraucieni ar velosipēdiem nedēļas nogalēs kopā ar draugiem ne tikai ļaus jums apskatīt jaunas vietas, bet arī ietaupīs laiku un naudu un turpinās dedzināt nevēlamās kalorijas.

dedzināt taukus ap sirdi

Vai vēlies nodarboties ar riteņbraukšanu vienatnē vai arī kopā ar kādu draugu, vai pat pievienoties kādam līdzīgi domājošam klubam, ir lēmums, kas tev ir jāpieņem, lai atrastu sev vispiemērotāko izvēli. Taču visvienkāršākais veids, kā uzsākt riteņbraukšanu svara zaudēšanai, ir iekļaut to savā ikdienas ciklā — sākt braukāt uz un no darba ar velosipēdu.

APTAUKOŠANĀS

Ja tomēr tas neizrādīsies praktiski, jo tavs darbs atrodas pārāk tālu no tavas dzīvesvietas, tad vari izlemt, vai celsies agrāk pirms darba, lai izmestu kādu līkumu, vai arī labprātāk brauktu vakaros. Riteņbraukšana svaigā gaisā var būt patiesi brīnišķīgs piedzīvojums, aizgūtnēm baudot svaigu gaisu un saņemot D vitamīna devu. Tomēr arī velo-trenažieris telpās ir tikpat fantastisks veids, kā sasniegt augstas intensitātes treniņu, pie tam, ļoti ātri.

Intensīva pusstunda uz velo-trenažiera iekštelpās bieži vien spēj aizstāt stundu ilgu velobraucienu uz ceļa. Braucot savā tempā un izbaudot sajūtas, kādas sniedz klušana par aktīvu cilvēku.

dedzināt taukus ap sirdi

Sākuma pilnīgi noteikti nav jāuztraucas pārāk daudz par brauciena intensitāti. Tiklīdz jutīsi, ka jau esi apguvis pašus pamatus un ikdienas braucieni vairs nesagādā vajadzīgo slodzi, braucienus vari variēt.

Autors: Douglas Barker Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Spēka treniņu vingrinājumi var palīdzēt samazināt jūsu triecienu. Pārtrauciet tērēt laiku, darot tikai situps un crunches, jo tie nenovērsīs lieko tauku daudzumu ap jūsu vidusdaļu.

Taču otrā skalas galā ir augstas intensitātes intervālu treniņi pazīstami fitnesa pasaulē kā HiTT. Tas nozīmē — mīt pedāļus maksimāli spēcīgi īsos intervālos ar maziem pārtraukumiem starp tiem. Šie braucieni dedzina ogļhidrātus, tāpēc tos pēc treniņa ir nepieciešams uzņemt vairāk.

dedzināt taukus ap sirdi

Lai gan nav teikts, ka tieši šie treniņi sadedzina taukus īpaši labāk, taču daži eksperti joprojām uzskata, ka šādas sesijas ir labākais veids svara zaudēšanai, jo augsta intensitāte nozīmē, ka tu sadedzini vairāk kaloriju dienas laikā, un nodarbini un veidot arī vairāk muskuļus.

Citus ieteikumus varat izlasīt šeit.

dedzināt taukus ap sirdi