Veselīga svara zudums pārsniedz 40. Pareiza uztura un svara zaudēšanas produkti

Aprēķināt ķermeņa masas indeksu ĶMI Ievadiet informāciju Papildus ķermeņa masas indeksa aprēķināšanai jāmēra jostas apkārtmērs - sievietēm norma ir aptuveni 80 cm, vīriešiem - aptuveni 92 cm, pārmērīga tauku nogulsnība vēderā ir visnelabvēlīgākā, tā sauktā viskozā aptaukošanās, ko papildina sirds un asinsvadu slimības, elpceļu slimības, cukurs diabēts, hipertensija. TO Vēl viens taukaudu noguldījumu veids ir gurnos, sēžamvietās, kas ir biežāk sastopamas sievietēm un veicina locītavu un kāju vēnu slimības. Daudzi cilvēki domā, ka pietiek ar vienu sarakstu.

Ralfs Skaists, veselīgs, tonizēts ķermenis ir gandrīz visu cilvēku sapnis. Papildu mārciņas nāk nepamanītas un viegli, taču var būt grūti no tām šķirties. Tiekoties pēc ideālā izskata, tie, kas zaudē svaru, ir gatavi uz visu: gavēni, mazkaloriju maltītēm, īpašiem preparātiem, nogurdinošiem treniņiem.

Lieldienas Vai vēlaties zaudēt svaru Sāciet ar šiem 40 ekspertu un zinātnes atbalstītajiem ēdieniem un dzērieniem Ja vēlaties zaudēt svaruloģiskākā vieta, kur sākt, ir pārvērtēt pārtiku, ko ēdat. Ēst veselīgu, sabalansētu uzturu ir galvenais, lai palīdzētu sasniegt svara zaudēšanas mērķus.

  • Ūdens diēta svara zaudēšanai, diēta uz ūdens 7 dienas 10 kg / Pilieni 7 Slim
  • Gustavs Neskatoties uz to, ka ūdens ir spēks, kas rada dzīvību, diētai jāpieiet gudri.
  • Ampk tauku deglis

Bet tas var būt milzīgs, lai uzzinātu, ar ko nolikt ledusskapi un pieliekamo. Tāpēc mēs lūdzām reģistrētus dietologus un tuvāk apskatījām pētījumus, kas palīdzēs jums iegādāties pareizos pārtikas produktus svara zaudēšanai, lai gūtu labumu jūsu ceļojumam. Šeit ir 40 no labākie ēdieni un dzērieni svara zaudēšanai.

Dukana diēta

Labākie ēdieni svara zaudēšanai Ziedkāposti Svara zaudēšanas pētījumu metaanalīze, ko veica žurnāls Uzturvielas atklāja, ka ziedkāposti bija 1 veggie, kas palīdzēja sievietēm saglabāt svara zudumu 4 gadu laikā. Tas ir arī pildīts ar olbaltumvielām - viena maza ziedkāpostu galva ir vairāk nekā 5 grami. Auzas Pilngraudu auzās ir daudz šķiedrvielu, kas veicina sāta sajūtu un palīdz ilgāk justies sātīgiem, saka Karli. Turklāt veseli graudi veicina cukura līmeņa kontroli asinīs, kas ir sarežģīts ogļhidrāts, kas nodrošina vienmērīgu enerģijas izdalīšanos.

Auzas arī uzlabo mūsu lipīdu līmeni asinīs, samazinot holesterīna līmeni un veicina sirds veselību. Kurkuma Tika atklāts, ka kurkuma, garšviela, kas nāk no kurkuma auga, palīdz cīņā pret aptaukošanos un insulīna rezistenci pētījumā, kas publicēts Gada pārskats par uzturu. Tā atklāja, ka kurkumīns - dzeltenā pigmenta ķīmiskā viela, kas atrodama kurkumā - dabiski ir pretiekaisuma līdzeklis.

Pēc ekspertu domām, 13 iemesli, kāpēc jūs nezaudējat svaru Kartupeļi Pētījums, kas publicēts Amerikas Uztura koledžas žurnāls atklāja, ka kartupeļu ēšana nerada svara pieaugumu.

Viens vidēja lieluma 5,3 unces kartupeļu mizas saturs ir tikai kalorijas uz porciju, lepojas ar vairāk kālija g nekā banāns, nodrošina gandrīz pusi no ikdienas C vitamīns 45 procentiun tajā nav tauku, nātrija vai holesterīna.

veselīga svara zudums pārsniedz 40 pārtika kas zaudē svaru ātri

Banāni TO Šie ātri pagatavojamie pākšaugi padara daudzpusīgu pieliekamo štāpeļšķiedrām, palīdzot izvairīties no nevajadzīgām kalorijām no ēdienreizēm. Avokado Avokado ēšana var palīdzēt nomākt badu.

Gadā publicēts pētījumsžurnāls Uzturvielas atklāja, ka dalībnieki, kas ēda avokado ar ēdienreizēm ziņots, ka pēc 6 stundām jūtaties mazāk izsalcis, salīdzinot ar tiem, kuri to nedarīja. Brokoļi Šim priekšmetam ir mazs kaloriju blīvums, bet tajā ir daudz barības vielu, piemēram, spēcīgs antioksidants C vitamīns, saka Carli.

Viņi arī ir bagāti ar šķiedrvielām un veicina sāta sajūtu, palīdzot mazināt izsalkumu. Kefīrs Kefīrs ir piemērots ne tikai laba veselībatas var arī palīdzēt zaudēt svaru. Apētījums, kas publicēts Eiropas Uztura žurnāls atklāja, evo novājēšana kefīra dzeršana izraisīja līdzīgu svara zudumu kā piena ar zemu tauku saturu dzeršana. Saistīts: Kas ir Noom? Kombucha Šis fermentētais dzēriens ir piepildīts ar veselīgu zarnu darbību probiotikaskas izpēte var būt daudzsološa metode aptaukošanās ārstēšanai.

Tas var būt sarežģīti, it īpaši brokastīs, saka Heikkinens. Pūkaina, kraukšķīga uzkoda ir piepildīta ar šķiedrvielām, un tā ir atrasta pētījumā, kas publicēts Uztura žurnāls būt sātīgākam nekā kartupeļu čipsi, kas var palīdzēt novājēt. Vistas krūtiņa Tas ir daudzu uztura plānu pamatprincips, jo vistas krūtiņa ir vistiešākā vistas daļa un nodrošina gandrīz tikai olbaltumvielas, vienlaikus saglabājot zemu kaloriju daudzumu, saka Karli.

Interesanti Raksti

Tas faktiski satur 27 gramus olbaltumvielu 3 oz porcijai, kurā ir tikai ~ kalorijas. Pistācijas Dažreiz mums vienkārši ir nepieciešams uzkodas ar kaut ko kraukšķīgu. Pistācijas ir jautri ēst, un laiks, kas vajadzīgs čaumalu uzlaušanai, palīdz uzturēt jūsu porcijas, saka Heikkinens. Pistācijas ir zemākas kaloritātes, salīdzinot ar citiem riekstiem, un tās ir ērta alternatīva augsti pārstrādātiem uzkodu ēdieniem. Jūs varat ēst 25 pistācijas par nedaudz mazāk par kalorijām, vienlaikus iegūstot labu veselīgu tauku, olbaltumvielu un šķiedrvielu avotu.

veselīga svara zudums pārsniedz 40 svara zudums ezinearticles

Pētījums, kas publicēts Eiropas Uztura žurnāls atklāja, ka sievietes ar lieko svaru, kuras 9 nedēļas katru dienu patērēja 5 tējkarotes EVOO, ziņoja par samazinātu ķermeņa tauku daudzumu un uzlabotu asinsspiedienu.

Cukini Cukini veido lielāko daļu ūdens, un tāpēc tiem ir mazs kaloriju blīvums, saka Karli.

Ūdens diēta

Viena glāze vārītu cukini satur 17 kkalus un tikai 3 gramus ogļhidrātu, no kuriem viens ir šķiedra. Cukini ir labs avots A vitamīns kas ir noderīgs imunitātei, ādai un redzei. Avenes Avenes ir vienkāršs veids, kā auzu pārslām, graudaugiem, salātiem un kokteiļiem pievienot šķiedrvielu un veselīga svara zudums pārsniedz 40, saka Heikkinens.

Aveņu tasē ir tikai 64 kalorijas apmēram puse kaloriju no tases lielākās daļas citu augļu. Vienā tasē avenēs ir 15 grami ogļhidrātu, ieskaitot milzīgus veselīga svara zudums pārsniedz 40 gramus ogļhidrātu no šķiedrvielām, kas nozīmē, veselīga svara zudums pārsniedz 40 tie var iekļauties daudzos maz ogļhidrātu plāni.

Sēnes Pētījums no Džona Hopkinsa svara kontroles centrs atklāja, ka dalībnieki, kuri 4 dienu laikā ēda sēņu ēdienus, salīdzinot ar liellopa gaļas ēdieniem, ziņoja par tiem pašiem rezultātiempēc garšas ēdienreizes pievilcībaapetītes, sāta sajūtas pēc ēdienreizes pilnības un sāta sajūtas vispārējas pilnībastāpat kā tiem, kurus pasniedz liellopu gaļai. Olas Olas ir barības vielu spēkstacija un nodrošina divus mikroelementus, kas ir saistīti veselīga svara zudums pārsniedz 40 pareizu vairogdziedzera darbību: jodu un selēnu, saka Carli.

Olas ir arī olbaltumvielu avots, kas ir svarīgs svara samazināšanas plānā, lai nodrošinātu vielmaiņas reakciju un imunitātes pareizu darbību. Edamame Augu olbaltumvielu avoti ir populārāki nekā jebkad agrāk. Edamame nenobriedušas sojas pupas ir galvenais minimāli apstrādāts augu olbaltumvielu avots. Tajos ir daudz olbaltumvielu un šķiedrvielu, un tos ir viegli ēst kā uzkodu vai pievienot salātiem, ceptajiem kartupeļiem un graudu ēdieniem, lai viņiem būtu vairāk vielas, saka Heikkinens.

Glabājiet saldētu, lobītu edamame, ko izmantot šādās receptēs Ziedkāposti Cepti rīsi. Papildu bonuss: edamame parasti veido mazāk gāzu nekā citi pākšaugi. Biezpiens Biezpiens var būt labākā vēlās nakts uzkoda.

Pētījums, kas publicēts British Journal of Nutrition atklāja, ka dalībnieki, kas ēda30 grami biezpiena apmēram 30 minūtes pirms gulētiešanas pozitīvi ietekmēja muskuļu kvalitāti, vielmaiņu un vispārējo veselību un nepieņēma svaru.

Tunzivis Tunzivis ir ļoti liesa zivs, kas nodrošina daudz olbaltumvielu, lai iegūtu kaloriju blīvumu.

Krākšana Paaugstināta svīšana Aptaukošanās ārstēšana bieži ietver vingrinājumus, jaunus ēšanas paradumus, uztura bagātinātājus, medikamentus un dažos gadījumos arī operāciju. Cik izplatīta ir aptaukošanās? Hārvarda, Aptaukošanās vecuma koriģētā izplatība pieaugušajiem no

Ir svarīgi izvēlēties tunci, kas uzglabāta ūdenī, nevis eļļā, ja mērķis ir kaloriju deficīts, jo tas pievienotu kalorijas no taukiem, saka Karli.

Tunzivīs ir arī daudz omega-3, kam ir priekšrocības, kas pārsniedz svara zudumu. Tunzivju maisiņi ir lieliska ideja pārnēsājamām uzkodām. Mellenes Šīs sulīgās ogas var ievērojami palīdzēt svara zudumam. Pētījums, kuru veica Hārvardas medicīnas skola atklāja, ka, pateicoties augstajam flavonoīdu saturam, mellenes var palīdzēt veicināt svara zudumu. Garšvielas Sagriežot kalorijas, neupurējiet garšu vai dažādību.

Garšvielas ļauj pārveidot jebkura ēdiena garšu, saka Heikinens. Piemēram, varat ņemt pamata zupas recepti un izvēlēties dienvidrietumu, itāļu vai indiešu garšu, izmantojot dažādus garšvielu maisījumus. Kaut arī vielmaiņu veicinošie apgalvojumi par garšvielām, iespējams, ir pārspīlēti, garšvielas ir garšīgs veids, kā ēdienreizēm pievienot antioksidantus un aizsargājošus fitoķimikālijas. Čili pipari Čili pipari ir bijuši parādīts lai uzlabotu vielmaiņas ātrumu, kā arī ir bijuši atrasts palīdzēt palielināt kaloriju sadedzināšanu cilvēkiem, kuri lietoja Kajēnas kapsulas.

Dārzeņi Pākšaugus pupas, garbanzo pupiņas, pinto un lima pupiņas, lēcas utt. Var definēt kā jauktu pārtiku, jo tie satur gan ogļhidrātus, gan olbaltumvielas, saka Karli. Ogļhidrātu daļa lielā mērā ir šķiedrvielas, veselīga svara zudums pārsniedz 40 veicina sāta sajūtu un veicina kuņģa-zarnu trakta regularitāti, un šo iemeslu dēļ galu galā var būt noderīga svara zaudēšanai. Pilngraudi Pētījums, kas publicēts American Journal of Clinical Nutrition atklāja, ka dalībnieki, kuri ēda pilngraudu produktus, salīdzinot ar rafinētiem graudiem sešu nedēļu laikā, uzlaboja vielmaiņu.

Balzāmetiķis Lai gan nevienam etiķim, ieskaitot balzamiko etiķi, nav maģisku svara zaudēšanas īpašību, etiķis var palīdzēt samazināt cukura līmeni asinīs. Balzamiko etiķis var būt spēcīga svara zaudēšanas sastāvdaļa, ja veselīga svara zudums pārsniedz 40 lieto augstas kaloriju mērces, mērces un eļļas vietā, saka Heikkinens.

Konsultācija pie diētas speciālistes Lailas Meijas raidījumā \

Balzamiko etiķī ir tikai piecas kalorijas tējkarotē, un to var izmantot salātu, grauzdētu dārzeņu un liesu olbaltumvielu garšas uzlabošanai. Ķiploki Šī jaukā, aromātiskā veggie var palīdzēt zaudēt svaru. TO Lasis Zivis ar augstu olbaltumvielu saturu, lasis ir sātīgs un apmierinošs. Olbaltumvielas ir makroelementi ar visaugstāko termogēno efektu, kas nozīmē, ka tas palīdz ķermenim sadedzināt vairāk kaloriju, kamēr tas tiek metabolizēts, saka Karli.

veselīga svara zudums pārsniedz 40 svara zudums mini mērķus

Laša priekšrocības pārsniedz svara zudumu, jo tajā ir daudz pretiekaisuma omega Ingvers Ingvera saknes pikantā garša var palīdzēt arī zaudēt svaru. Žurnālā publicēts Linu sēklas Ja ēdat mazāk, var būt sarežģīti iegūt pietiekami daudz šķiedrvielu, it īpaši, ja sagriežat ogļhidrātus.

Kokteiļiem, kokteiļiem un maizes izstrādājumiem ir viegli pievienot maltas linu sēklas, nodrošinot šķiedrvielu palielinājumu un maigu, riekstu garšu, saka Heikkinens. A 45 pētījumu pārskats ziņoja, ka linu sēklu pievienošana diētai izraisīja svara zudumu un samazināja vidukļa apkārtmēru cilvēkiem ar lieko svaru. Spināti Samazinot kalorijas svara zaudēšanai, ir svarīgi, lai ēdiena izvēle sniegtu jums vislielāko uztura bagātību, saka Heikkinens. Lapu zaļumi ir labi pazīstami uztura spēkstacijas, taču ne vienmēr ir viegli turēt svaigus zaļumus pie rokas.

Man patīk spinātu daudzpusība. Jūs varat ēst spinātus neapstrādātus salātos vai tauku degļiem, bet jūs varat arī iemest sauju mazuļu spinātu smūtijā, sajaukt sasmalcinātus spinātus olu kulteni, zupas vai kastroli.

Āboli un bumbieri Brazīlijas pētījums, kas publicēts žurnālā Uzturs atklāja, ka sievietes ar lieko svaru, kuras dienā apēda trīs porcijas ābolu vai bumbieru, zaudēja vairāk svara nekā tās, kuras ēda auzu cepumus. Labākie dzērieni svara zaudēšanai Zaļā tēja Zaļā tēja saturkatehīni,savienojumi, kas var nedaudz palielināt kaloriju sadedzināšanu. Ja nepatīk zaļā tējajebkura nesaldinātas tējas forma var būt laba svara zaudēšanas izvēle, saka Heikkena.

No rīta tasi kofeīna saturošas tējas var palīdzēt ierobežot apetīti un dot enerģiju. Jauna nomierinoša rituāla izveide, kad naktī malkojat veselīga svara zudums pārsniedz 40 tēju, nevis stresa ēšanas, var ietaupīt neskaitāmas kalorijas.

Tauku zudums lašu recepte Dzerot vairāk ūdens ir saistīts ar svara zaudēšanas pieaugumu.

Gadā publicēts pētījums Aptaukošanās atklāja, ka dalībnieki ar zemu kaloriju diētu, kuri pirms katras ēdienreizes dzēra vismaz 16 unces ūdens, zaudēja par 4,5 mārciņām vairāk nekā tie, kas lietoja to pāru svara zuduma lietotne diētu, kuri nedzēra ūdeni.

Vispārīgi noteikumi

Kafija Šis enerģizējošais dzēriens, ko katru rītu lieti sev, ir saistīts arī ar svara zaudēšanu. Epasta adrese Lūdzu ievadiet derīgu e-pasta adresi.

  1. Anastasija Interese par Ducan diētu mūsdienās ir daudz reižu lielāka nekā interese par citiem moderniem uztura ierobežojumiem.
  2. Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Jūs izvēlaties veselīgu pārtiku, ko izmantojat, jūs esat izgriezis savu vēlā vakarā izmantoto sīkfailu paradumu, bet skaita skaitlis nav saistīts ar budžetu.
  3. Kāds ir jūsu ideālais svars jūsu augstumam?
  4. Kā ēst pareizi, lai zaudētu svaru un nepalielinātu svaru
  5. Labākie ēdieni svara zaudēšanai: 40 ēdieni un dzērieni svara zaudēšanai
  6. Zerona novājēšanas ārstēšana atsauksmes
  7. Kā zaudēt svaru, efektīvi zaudēt svaru mājās, kā ātri zaudēt svaru / Dzert Bentolit

Paldies, ka reģistrējāties! Lūdzu, pārbaudiet savu e-pastu, lai apstiprinātu savu abonementu. Tomātu sula Tika konstatēts, ka tomātu sulas lietošana palīdz samazināt svaru. Gadā publicētajā pētījumā Uzturs atklāja, ka ziņoja sievietes, kuras divus mēnešus dzēra nedaudz vairāk par vienu tasi dienāsamazināts ķermeņa svars, ķermeņa tauki, vidukļa apkārtmērs un ĶMI. Interesanti par pegan diētu vai GOLO diēta?

Related Content

Lūk, kas jums jāzina. Gada pārskats par uzturu : Kurkumīna un citu barības līdzekļu mērķtiecīga mērķauditorija pēc iekaisuma izraisītas aptaukošanās un vielmaiņas slimībām Amerikas Uztura koledžas žurnāls: Kartupeļi, glikēmiskais indekss un svara zudums brīvi dzīvojošiem indivīdiem: praktiskās sekas Indijas Eksperimentālās bioloģijas žurnāls : Ikdienas banānu patēriņš nedaudz uzlabo glikozes līmeni asinīs un lipīdu līmeni Uzturvielas : Izmantojot avokado, lai pārbaudītu tauku un šķiedru kombinācijas piesātinātības ietekmi ogļhidrātu enerģijas vietā brokastu maltītē vīriešiem un sievietēm ar lieko svaru un aptaukošanos: randomizēts klīniskais pētījums Eiropas Uztura žurnāls : Kefīra dzēriens izraisa līdzīgu svara zudumu, salīdzinot ar pienu, ar piena produktiem bagātu diētu, kurā nav enerģijas ar ierobežotu uzturu sievietēm ar lieko svaru vai aptaukošanos pirmsmenopauzes periodā: randomizēts kontrolēts pētījums.

Uzturvielas : Probiotikas: cik efektīvas tās ir cīņā pret aptaukošanos?