Up fitnesa tauku zudumu

Ja mērķis ir kļūt stiprākam, paceliet smagus svarus, lai mazāk atkārtotu. Darījuma ir labākais drošu maksājumu par jums. Lūdzu, e-pastu mums, ja u ir kādas sajaukt lieluma.

Galvenais Veselība-Fitnesa Kā izveidot savu treniņu kārtību 7 soļos Efektīvs treniņš ir vairāk nekā tā daļu summa. Tās spēja veidot muskuļus, sadedzināt taukus un uzlabot veiktspēju ir atkarīga no visa, sākot no tā komplekta un atkārtojuma shēmas spoileris: nav vienotas pieejas visiemno tā, kā jūs pasūtāt vingrinājumus un, visbeidzot, no tā, kā tas jūs izaicina katru nedēļu un mēnesi.

Modelis Rādīt: Atsauksmes: Ja jūs neesat apmierināts ar mūsu objektus,lūdzu, sazinieties ar mums. Mēs darīsim visu iespējamo, lai pakalpojums jums 24 stundu laikā.

Tāpēc, pirms veicat vēl vienu treniņu, izlasiet un izpildiet šīs septiņas darbības, lai izveidotu savu ideālo treniņu rutīnu. Padomājiet par up fitnesa tauku zudumu Strādājiet ar konkrētu muskuļu, ķermeņa daļu vai prasmi, un tas uzlabosies. To sauc par treniņu specifikas principu, tas var šķist diezgan vienkāršs, taču tas ir efektīvas vingrinājumu apmācības pamats.

Bowflex Max Trainer

Jūsu mērķis galu galā nosaka vingrinājumus, kuriem jābūt up fitnesa tauku zudumu no jūsu treniņa rutīnas, skaidro Niks Tumminello, C. Ja mērķis ir kļūt sprādzienbīstamākam, motivējoši citāti uz zaudējumu svaru smieklīgi sprādzienbīstamus vingrinājumus. Ja mērķis ir kļūt stiprākam, paceliet smagus svarus, lai mazāk atkārtotu.

sadedzināt taukus 247 uzbrukums velosipēdu tauku zudums

Lasīt rakstu 2. Sadaliet savas dienas Pirms jūs varat izveidot ideālas treniņu sesijas, jums jānosaka, cik bieži jūs varat reāli trāpīt sporta zālē.

Tā ir izstrādāta, lai tā būtu universāla, izaicinoša programma, kas ļautu sasniegt vispārēju piemērotību. Šis plāns ar septiņām dienām ļauj atpūsties piektdienās un svētdienās. Pirmdienās ir tīri un preses, vai militārās preses. Otrdienās jums jādara viss, ko vēlaties, ideāli saglabājot to viegli.

Tas ir tāpēc, ka, ja jūs gatavojaties veikt trīs vai mazāk treniņu nedēļā, visefektīvāk ir katru treniņu padarīt par ķermeņa kopējaisSaka Tumminello. Tomēr, ja vēlaties trenēties četras vai vairāk reizes nedēļā, jums viss būs jāsadala, lai novērstu pārmērīgu apmācību. Tā vietā, lai sadalītu treniņus, pamatojoties uz ķermeņa daļām, vingrošanas fiziologs Pets Makkals, C. Piemēram, jūs varat ieplānot ķermeņa augšdaļas vilkšanas dienu rindas, pullupsķermeņa augšdaļas piespiešanas dienu pushups, galvaskausa drupinātājigūžas dominējošo dienu squats, hip thruster un rotācijas dienu cable wood karbonādes, velosipēdu gurkstēšana.

Neatkarīgi no jūsu grafika, pārliecinieties, ka jūs pietiekami atpūšaties, katru nedēļu ieplānojot vismaz vienu pilnu atpūtas dienu un pārliecinoties, ka divi augstas intensitātes treniņi nenonāk atpakaļ.

Saistītie Produkti

Inventarizējiet savu sporta zāli Ja jūsu sporta zālē nav riepu, kas atrodas apkārt, iespējams, ka riepu saliekšana nebūs jūsu treniņa sastāvdaļa. Bet daudzi puiši, izvēloties vingrinājumus, kā arī protokolus, nedomā par savas sporta zāles izvietojumu un vispārējo vidi.

wii fit svara zudums rutīnas top 10 pārtikas kas sadedzina taukus

Galu galā, ja jūsu sporta zāle parasti ir aizņemta, jūs, iespējams, vēlēsities palikt pie viena aprīkojuma vienlaicīgi, nevis pagriezt pa ķēdēm un atzīmēt savus citus sporta zāles apmeklētājus, saka Tumminello. Ja svars ir nepietiekams, varētu būt efektīvāk veikt tik daudz vingrinājumu ar vienu svaru komplektu, nevis mēģinājums neveiksmīgi pārslēgt aprīkojumu piecas vai 10 reizes konkrēta treniņa laikā.

Izlemiet par komplekta atkārtotas atpūtas shēmu Lai izlemtu, cik sēriju un atkārtojumu veicat katram vingrinājumam, padomājiet par savu fitnesa mērķi.

Uzraksti atsauksmi!

Ja spēks ir tas, ko vēlaties, jums jākoncentrējas uz zemu atkārtojumu, augstas iestatīšanas shēmām, piemēram, sešiem trīs līdz piecu atkārtojumu komplektiem. Tikmēr trīs astoņu līdz 12 atkārtojumu komplekti ir efektīvāki, lai uzliktu muskuļus.

tens machine burn fat cik ilgi sadedzināt piesātināto tauku

Ja tauku zudums ir jūsu galvenais mērķis, augsta līmeņa shēmas, piemēram, trīs komplekti no 15 līdz 20 atkārtojumiem, darbojas labi, tāpat kā shēmas, saka Tumminello. Kopumā paturiet prātā, ka, samazinot atkārtojumu skaitu vienā komplektā, jums jāpalielina paceltā slodze. Runājot par atpūtu, jums parasti būs nepieciešams vairāk atkarībā no tā, cik daudz jūs pacelat, saka McCall.

ūdens terapijas svara zudumu atsauksmes labākais tauku deglis chennai

Puišiem, kuri veic maksimālo vai gandrīz maksimālo pacēlumu, veicot tikai vienu vai divus atkārtojumus vienā komplektā, bieži būs nepieciešamas divas līdz trīs minūtes, lai pietiekami atpūstos starp komplektiem. Tikmēr 45 līdz 60 sekundes ilga atpūta vislabāk ir sirdsdarbības ātruma paaugstināšanai, kaloriju sadedzināšanai, kā arī muskuļu augšanai, viņš saka. Rezultāta savienojums, tad izolācija pārvietojas Jums ir tikai tik daudz enerģijas, tāpēc jums parasti ir noderīgi treniņus strukturēt tā, lai lielākas, sarežģītākas kustības veiktu agrāk treniņa laikā un vēlāk izolācijas kustības, saka Sadedzināt tauku augšstilbus. Galu galā enerģijas tīrīšana prasa daudz vairāk enerģijas, enerģijas un koncentrēšanās nekā bicepsu cirtas, un lielās kustības ir tās, kas visvairāk ietekmē jūsu spēju sasniegt fitnesa mērķi.

noņemt jostasvietu tauku dabiskā svara zudums body wrap

Tomēr ir viens brīdinājums. Ja jūsu primārais mērķis ir nostiprināt vienu konkrētu ķermeņa daļu, ir pareizi organizēt savu treniņu tā, lai jūs izolētu šo muskuļu, pirms veicat saliktas kustības, kas skar arī citas, viņš saka.

  1. Kettlebell Fitness Training - Izmantot
  2. X tauku deglis pārskats
  3. Jaunā galīgā mājas sporta zāle - Jaunumi

Tas viss ir prioritāra jautājums. Izvēlieties labākos vingrinājumus Šeit varat atrast daudz lielisku iespēju MensFitness. Mums ir ķermeņa augšdaļas kustības, kas veido jūsu kodolu, visu laiku 30 labākie kāju vingrinājumi, visu laiku 30 labākie plecu vingrinājumi, pieci vingrinājumi, lai jūsu abs būtu nogurdinoši, un daudz, daudz vairāk.

  • Vēderu Slaidinošu Zeķturi Neoprēna Shaper Shapewear Vidukļa Korsete par Fitnesa Sporta SEC88 Apraksts: Funkcijas: Viegls un Ērti, un Ātri Sausas: Ar underbust korsete veste ir izgatavota no trīs kārtām neoprēna kompozītu auduma, ne tikai padara šīs svara zudums cincher vieglāku un ērtāku nekā iepriekš,vieglāk paslēpt zem ikdienas drēbēm, bet ļauj pārvietoties ar savu ķermeni, kamēr veic kādu sporta aktivitāti,absorbēt sviedri un ļaujiet, lai jums vienmēr ir sauss ārpusē.
  • KĀ IZVEIDOT SAVU TRENIŅU KĀRTĪBU 7 POSMOS - VĪRIEŠU ŽURNĀLS - VESELĪBA-FITNESA

Pārslēdziet lietas uz augšu Jūs esat izveidojis perfektu sviedru sesiju. Bet, lai turpinātu no tā gūt labumu, tas ir pastāvīgi jāmaina.

Pievienojies Mūsu Biļetenu,

Ķermenis apmēram 12 līdz 14 nedēļu laikā pielāgojas jebkuram stresam, kas tiek piemērots, tāpēc ik pēc astoņām līdz 12 nedēļām jums jāmaina treniņu režīms, lai novērstu plato veidošanos, saka Makkals. Par laimi, jums nav jāizmet visa kārtība, lai ķermenis neuzminētu.

45 dienu tauku zudums svara zudums atkāpjas pie manis

Viņš iesaka veikt to pašu rutīnu, bet ar atšķirīgu aprīkojumu; mainot savu komplektu un rep shēmu; vai vienkārši mainot izmantoto vingrinājumu variācijas. Tātad, tā vietā, lai veiktu muguras pietupienus kā iepriekš, varbūt jūs izvēlaties pietupienus ar vienu kāju vai ar vienu kāju. Lai piekļūtu ekskluzīvu video videoklipiem, slavenību intervijām un citam, abonēt vietnē YouTube!