Svara zudums veic burpes

Pirms vingrinājumu uzsākšanas ātrai svara zaudēšanai mājās - 6 minūšu iesildīšanās, bet pēc treniņa - 5 minūšu stiepšanās. Atcerieties, ka diēta bez sporta nodarbībām ir formas ņirgāšanās par organisms, kam ir tikai negatīvas sekas. Burpee Augstas intensitātes kauja treniņu ar burpee deg no 8 līdz 14 kcal minūtē. Mēnesi vēlāk, ievērojot šo režīmu, var brīvi zaudēt līdz pat 10 kg svaru un uzlabot figūru, bez kaitējuma veselībai. Ar ātru kustību paceliet kājas uz augšu starp augšstilbiem un ķermeņa augšdaļu jāveido taisns leņķis.

Jebkura vingrinājuma forma rada gludu siluetu un spēcīgu sirds un asinsvadu sistēmu.

nezāļu svara zudums mpa

Un abu sinerģija palielina izaicinājumu un ir iedvesmojusi vadošos fitnesa trenerus izmēģināt savu roku radošajos kombos, lai jūs varētu izmēģināt pats.

Programmas dizains Kettlebells un ķermeņa svara ķēdes var tikt izmantotas stiprības stiprināšanai, ja dodaties ar smagiem svariem un zemiem reps, vai tauku zudumiem ar vieglākiem svariem un augstiem reps.

Par tauku zudumu, jūs vislabāk off pārmaiņus katra veida izmantot, vai katra veida ķēdes, ar nelielu atpūtu starp, konsultē Timothy Bell, dibinātājs Jungle Fit personīgo apmācību. Tā vietā, lai veiktu turku get-ups ar smagiem svariem, dodieties uz augstiem repsiem ar šūpoles ar vieglāku kettlebeli.

Aptieku produkti

Kombinācijas ir bezgalīgas, Bell piezīmes, tāpēc saglabājiet savu ķermeni ar jaunām pieejām un mēģinājumiem pārspēt savu labāko. Timothy Bell parauga treniņš Ņemiet savus vitamīnus svara zudums veic burpes doties gulēt agri naktī, pirms jūs mēģināt Bell parauga ķermeņa svaru un kettlebell shēmu svara zudums, jo tas ir humdinger.

  • Ko nozīmē tauki sadedzina sirdsdarbības ātrumu
  • Olu dedzināšana tauki
  • Andris Zarins Līdz šim nav vairs strīdu par to, kas ir labāk: kardio vai spēka treniņa.

Treneris iesaka iesildīties ar piecām minūtēm lecamaukla. Katra ķēde sastāv no vienas rokas divkāršā spiediena preses minūtes, burpē ar pushups, vienas rokas svārstībām, pārmaiņus rokās pie 30 sekunžu zīmes, kalnu alpīnistiem un bļodiņa tupu, katrs veicot bez jebkādas atpūtas.

Atkārtojiet trīs līdz piecas reizes, Bell ierosina, ar minūšu atpūtu starp ķēdēm.

novājēšanu masāža abū dabī

Jūs varat izmēģināt savu 10 x 20 ķēdes - piecus kettlebell vingrinājumus, piecus ķermeņa svara vingrinājumus, 20 repi katram - atpūsties no vienas līdz divām minūtēm un atkārtot divas reizes, lai efektīvi iztīrītu sevi. Dvieļu treniņos ietilpst krampji, divu roku šūpošanās, vienas rokas augstā vilkšana, vienas rokas šūpošanās un vienas rokas rinda.

wii tauku zudumu ez veikals

Ķermeņa svara vingrinājumi sastāv no pushups, kājāmgājējiem, kalnu alpīnistiem, gludiem rokturiem un stabilitātes bumbu kāju slimming body eļļa recepte - lai strādātu ar siksnas. Vingrošanas telpu trenažieris padara šos spēkus bez piepūles.

Programmas dizains

Brooks iesaka ķēdi, kas sastāv no spiedpogas, divvirzienu šūpoles, lēcieniem un augstiem izvilkumiem, visi ar dubultošanos, ar 30 sekundēm treniņa laikā un 30 sekunžu atpūtu starp katru. Atpūtieties 30 līdz 60 sekundes un atkārtojiet ķēdi divas vai trīs reizes.

Sekojiet tam pašam modelim ar otru ķēdi, bet šajā gadījumā veiciet vienu bruņotu svārstības vai sprādzienus ar dubultoņiem, burpees ar papildaprīkojumu pēc izvēles jūsu ķermeņa svara izvēlei un dubultā lauksaimnieka pastaigai ar savu zvanu. Populārākas Kategorijas.