Svara zudums pastaigu 5 jūdzes dienā, 10 priekšrocības, ko dod staigāšana, saskaņā ar zinātni

Kā to izdarīt - katras personas izvēle, daži izvēlas intensīvu vingrinājumu, citas - garas cikliskās slodzes. Viens no iemesliem, kāpēc pastaigas var būt tik noderīgas svara zaudēšanas ceļojumā, jo to daudzi no mums var darīt regulāri un konsekventi, saka Joyce Shulman, TEDx runātājs un grāmatas Walk Your Way to Better autore. No vadošie uztura speciālisti no pasaules apliecina, ka, ja jūs ieslēdzat stīpas desmit minūšu sesijas dienā, tas novedīs pie saspiežot vidukli par 3 cm mēnesī. Pārvietojas Pēdējā lietojumprogramma mūsu sarakstā bija Moves, kas parāda satiksmes grafikus, soļus, sākuma punktu, galamērķi. Praktizētāji ar labāku fizisko stāvokli meklē svara zaudēšanu. Atstājiet lauku ar tukšu svaru.

Kā lietot iOS Health lietotni? Kā lietot pedometru iPhone lietotnē Health IPhone 5 veselības programma.

10 iemesli, kāpēc tūlīt doties pastaigā

Kā lietot pedometru iPhone lietotnē Health Lasīšanas laiks: 11 minūtes Izdomāsim, kā ieslēgt standarta pedometru iPhone lietotnē Health, kalibrēt to un redzēt, kādas pedometra lietotnes ir pieejamas App Store. Vecākām versijām var būt atšķirīgi vai bez rakstā norādītie izvēlnes vienumi un aparatūras atbalsts. Ieslēdziet iPhone ierīcē pedometru Pirmkārt, jums jāaktivizē izsekošanas opcija, kas pēc noklusējuma ir ieslēgta.

Daudzi lietotāji to izslēdz, lai taupītu akumulatora enerģiju. Mēs sekojam instrukcijām: Vai nezināt, kā atrisināt sīkrīka darbības problēmu, un jums nepieciešama speciālistu konsultācija? Izvēlnē "Medicīniskie dati" noklikšķiniet uz kartes "Darbība". Šajā sadaļā ir visas lietotāja darbības mēnesī, nedēļā un dienā.

  1. Veselīgāko svara zudums brokastis receptes
  2. Labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi mājās 1.
  3. 6 LABĀKIE TAUKU DEDZINĀŠANAS VINGRINĀJUMI MĀJĀS, LAI SAMAZINĀTU ROBEŽAS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA
  4. Kā lietot iOS Health lietotni?
  5. Kā slaids lightroom
  6. 12 akmens līdz 9 akmens svara zudums

Svara zudums pastaigu 5 jūdzes dienā ritinot uz leju, jūs varat redzēt izvēlni Walk and Run Distance. Palielināt Tajā tiek parādīta detalizēta statistika par veiktajām darbībām. Lai katru dienu un katru dienu iegūtu detalizētu pārskatu, noklikšķiniet uz īpašā kalendāra grafika, kuram ir oranža krāsa.

Lai katru reizi netiktu meklēta šī vai tā vērtība visā kokā, tā sīkrīka veidā ir jāparāda izvēlnē "Izlase". Lai to izdarītu, varat izmantot slēdzi "Izlasēm".

Scott Jurek Pārtrauc Apalaču taku ierakstu

Palielināt Vienumā "Avoti" ir pieejama visu pievienoto ierīču vadība. IPhone pedometra kalibrēšana IPhone iebūvētajam pedometram var būt nepieciešama kalibrēšana. Lai to izdarītu, jums jāizmanto jebkura bezmaksas sporta programma.

les mills fat burner

Apskatīsim iPhone kalibrēšanas procesu, izmantojot Runtastic lietotnes piemēru: Palielināt Pēc datu kalibrēšanas sīkrīks parāda precīzākus darbības rādītājus. Labākās trešo pušu pedometra lietotnes iPhone ierīcēm Daudzi lietotāji ikdienas pastaigās paļaujas uz soļu skaitītājiem. Cik precīza ir soļu skaitīšana? Apskatīsim 6 labākos soļu skaitītājus. Šīs lietojumprogrammas ir pētītas vairākas nedēļas.

Pēc pastaigas rezultāti tika pārbaudīti, un darbības tika skaitītas manuāli.

kā apdegums pie augšējo muguras tauku

Zemāk redzamajā ekrānuzņēmumā ir parādīta diagramma ar saņemtajiem datiem. Palielināt M7 - pakāpieni Šis pedometrs piesaista skaidru un minimālistisku saskarni.

  • Pārtikas produkti kas sadedzina vēdera tauku ātri
  • Jūs zināt, ka tas tiešām ir ļoti ilgs laiks.
  • Nosverot priekšrocības, ko dod staigāšana un skriešana
  • Cik daudz kaloriju tiek nodedzināti vingrinājumu laikā. Kalculārais kalkulators dažādās aktivitātēs
  • Twitter Pastaigas cilvēkam ir ierasta motora darbība, un tajā pašā laikā to uzskata par efektīvu līdzekli svara zaudēšanai, atjaunošanās veicināšanai un garastāvokļa uzlabošanai.
  • Psiholoģija, filozofija un domāšana par dzīvi.
  • Slavens tauku deglis

Programma vienā no cilnēm parāda mēneša, nedēļas vai dienas laikā veikto darbību skaitu. Lietotājs var ritināt pa kreisi vai pa labi logā, lai skatītu iepriekšējo dienu rezultātus. Noklikšķinot uz šiem datiem, jūs nesaņemsit citus papildu datus.

Pastaigas pret skriešanu - kas jums ir labāk?

Mēneša aktivitātes varat skatīt saraksta veidā ar dažādiem datumiem vai diagrammu. Programma darbojas fonā vienu reizi dienā, lai pārsūtītu datus par veiktajām darbībām. Akumulatoram gandrīz nav bojājumu. Iegūtie eksperimentālie dati par M7 - Steps ir diezgan precīzi, tie sakrīt ar citām lietojumprogrammām, kurām ir M7 kopprocesors.

Pēc izmantošanas dienas patīkamais programmas interfeiss šķiet garlaicīgs, un papildu iespēju trūkums var pievilt lietotājus. Programmatūra ir noderīga tiem, kuriem nekas cits nav vajadzīgs, kā vien reāli skaitot soļus. Stepz Palielināt Programma paļaujas uz datiem, ko tā saņem no M7. Atšķirība no iepriekšējās lietotnes ir papildu funkcijās un pārsteidzošajā dizainā.

Programmai ir krāsu josla, kas parāda dienā veikto darbību skaitu, nobraukto attālumu jūdzēs un nedēļas vidējās vērtības.

svara zudums vistas augšstilba receptes

Spilgti zaļā līnija augšpusē parāda maksimālo veikto darbību skaitu. Maksimālais pakāpienu skaits ir zaļā krāsā skalā, oranžs - vidējs un sarkans - minimāls. Izrādās, ka mērogs ir diezgan skaidrs un saprotams ceļvedis. Noklikšķinot uz statistikas, histogramma tiks mainīta no soļiem uz nobrauktām jūdzēm. Ja vēlaties, varat arī izpētīt veikto darbību skaitu mēnesī, nedēļā vai dienā.

Stepz pedometrs ir tikpat precīzs kā citas populārākās lietotnes. Attīstība atšķiras pēc dizaina, taču iesācējam tā joprojām ir pieejama un saprotama. Lietotne demonstrē precīzus datus un nodrošina lielāku funkcionalitāti nekā divi iepriekšējie soļu skaitītāji.

Walker M7 ne tikai uzskaita soļus, bet arī spēj atšķirt staigāšanu un skriešanu, izsekot maršrutam, sekot līdzi asinsspiedienam, svaram un sadedzinātajām kalorijām. Iegūto informāciju var kopīgot ar Evernote, Facebook vai Twitter. Lietojumprogramma rāda soļu skaitu aplī programmas galvenajā ekrānā. Labajā pusē varat norādīt, vai skrienat vai ejat, kas palīdzēs programmatūrai precīzāk izsekot soļiem.

Ekrānā tiek parādīts arī nobrauktais attālums, ātrums, sadedzinātās kalorijas un pastaigas laiks. Izmantojot pogas augšējā labajā stūrī, varat atvērt papildu iespēju sarakstu. Tie ietver sekojošo: Vērtējumi. Diagrammās varat pārslēgties starp attālumu, soļiem un kalorijām. Pārvelkot pa labi, jūs varat iegūt informāciju par lietotāja svaru, asinsspiedienu un uzkrāto tauku daudzumu.

Lose Arm Fat in 3 days with Garlic Water - Get rid of Flabby Arms \u0026 tone Sagging arms

Statistikā lietotāju darbība tiek parādīta krāsu diagrammas formā. Velkot pa kreisi, tiek parādīti jūsu gājiena dati un pa labi - skriešanas dati. Walker M7 ir uzlabota funkcionalitāte, un tā spēj precīzi parādīt informāciju. Ir iespējams patstāvīgi ievadīt datus par savu spiedienu vai svaru.

Pacers Palielināt Lietojumprogrammā varat redzēt ieteikumus, kas palīdzēs aktīvākam dzīvesveidam un izsekot dažiem veselības rādītājiem.

Neiet HIIT? Pastaigas faktiski ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - un šie padomi palīdzēs

Sākuma ekrānā redzamas dienas laikā veiktās darbības, sadedzinātās kalorijas un aktivitātes laiks. Tas parāda arī aktivitātes līmeni, progresu dienas laikā. Pavelkot pa labi, jūs varat redzēt ikdienas aktivitātes diagrammu. Veicot vēl vienu vilkšanu, jums būs svara zudums pastaigu 5 jūdzes dienā pogai, kas jānospiež, dodoties garā pastaigā vai skrienot. Paceram ir trīs iebūvēti fitnesa plāni: Sastādiet savu plānu izveidojiet pats savu plānu.

Pastaiga svara zaudēšanai 4. Sasniedziet 10 soļus no 10 soļiem. Lietojumprogrammā jūs varat sacensties ar draugiem sasniegtajos rezultātos. Vēsma Lietojumprogrammas galvenajā ekrānā saņemtie dati tiek parādīti lokā, kas atrodas uz diezgan patīkama fona.

Atkarībā no pieejas izvirzītajam mērķim tiks aizpildīta 7 mazu apļu grupa lietotāja progress nedēļā. Noklikšķinot uz kāda no apļiem, tiks parādīta detalizēta informācija par pagājušo dienu.

Diezgan bieži Breeze neparāda šķērsoto maršrutu un atrašanās vietu, bet parāda tikai burbuli ar skaitītām darbībām. Tajā pašā laikā lietojumprogramma informē jūs par progresu un pārāk bieži nosūta motivējošus ziņojumus. Programma ir funkcionāli un vizuāli patīkama. Pārvietojas Pēdējā lietojumprogramma mūsu sarakstā bija Moves, kas parāda satiksmes grafikus, soļus, sākuma punktu, galamērķi. Programmatūra ir neticami labi attīstīta, viss darbojas nevainojami.

Ejot vai skrienot veikto darbību skaits ir norādīts krāsainos apļos. Tiek parādīts laiks, kas tiem pavadīts.

Cik daudz kaloriju tiek nodedzināti vingrinājumu laikā. Kalculārais kalkulators dažādās aktivitātēs

Ritinot uz leju, tiks parādīta diagramma, kuru var vilkt pa labi un pa kreisi. Tas ļaus jums redzēt iepriekšējo dienu statistiku. Izmantojot lietojumprogrammu, tiek noteiktas jūsu pieturu vietas. Šo teritoriju var noteikt neatkarīgi, piemēram, darbs, trenažieru zāle, mājas.

Varat pieskarties satiksmes līnijai vai jebkurai pieturai, lai tās apskatītu kartē. Maršruti ir marķēti ar dažādām līnijām: Autobuss vai automašīna ir pelēka. Velosipēds ir zils. Pastaigas ir zaļas. Ja pieteikums ir nepareizs, katru no rindām var labot. No visām lietotnēm tikai Moves var patiesi atšķirt staigāšanu no velosipēda.

Cik kalorijas es varu sadedzināt, ejot pret skriešanu?

Visām šīm programmām ir priekšrocības un trūkumi. Katrs lietotājs pats izvēlas programmatūru, kas ir piemērota funkcionalitātes un noformējuma ziņā. Pastaiga ir lielisks veids, kā uzlabot savu veselību, un to var izmantot kā fitnesa aktivitāti tiem, kam ir kontrindicēta cita veida fiziska aktivitāte. Piemēram, tie, kuri cīnās ar lieko svaru vai kuriem pēc operācijas tiek veikts rehabilitācijas periods.

Bet, kā jūs zināt, jebkurā vingrinājumā ir svarīga regularitāte un pakāpeniska intensitātes palielināšana. Pastaigas mērs šajā gadījumā ir veiktais attālums vai veikto darbību skaits. Bet saskaitīt soļus galvā ir diezgan apnicīgi, un ir ļoti viegli zaudēt skaitu, it īpaši, ja to ir vairāki simti.

Tāpēc tika izgudrotas atsevišķas ierīces - soļu skaitītāji, kas seko soļiem bez cilvēka iejaukšanās.

kā slim leju vienu kāju

Viņi saņēma turpmāku attīstību, pārejot viedtālruņos uz mūsdienu aparatūras piepildīšanas līmeni. Izrādījās, ka jebkurš moderns viedtālrunis, ieskaitot iPhone, var aizstāt daudzas ierīces. Soļu skaitītājs nebija izņēmums.

Tos, kuri tiek izmantoti ne tikai mūsdienu sīkrīku izmantošanai, bet arī izrāda zināmu ziņkārību, interesē jautājums par to, kā iPhone uzskaita veiktos soļus?

  • Nutrivix atsauksmes
  • Pastaigas faktiski ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - un šie padomi palīdzēs Kad runa ir par svara zudumspirmie treniņi, kas ienāk prātā, visticamāk HIITskriešana un cita veida kardio.
  • Cik kalorijas es varu sadedzināt, ejot pret skriešanu?
  • Scott Jurek pārtrauc ierakstu - Ceļot
  • Balsene Cik daudz kaloriju tiek nodedzināti vingrinājumu laikā.
  • Arī ar aptaukošanos saistīti apstākļi, piemēram, sirds slimības, insults, 2.
  • Kā noņemt lieko tauku no vaigiem