Svara zudums nekā 60 gadu vecuma, 7 No 10 Bērniem Vingrinājumi Mazāk Nekā 60 Minūtes Dienā: Ziņojums - Skaistums

Kristofers D. Mitrināšana un barošana.

Esmu vecāks par 40 gadiem, un es nevaru zaudēt svaru!

Svaigas Idejas

Kad esat pusaudžiem un divdesmitie gadu, jūsu ķermenis darbojas tik labi, uz to jūs nedrīkstat pievērst uzmanību. Tas ir tad, kad jūs esat maksimālā stāvoklī un lielisks laiks, lai sāktu trenēties. Izgriezt līdz 20 gadiem vēlāk, un, ja jūs neuzsākat vingrinājumu, jūs, iespējams, vēlos, lai jūs būtu, jo tur ir kaut kas, ko mēs visi sākam pieredzēt mūsu 40 gadu vecumā: svara pieaugums.

Tas nav pēkšņs ķermeņa masas pieaugums, bet tas noteikti jūtas tā. Tā, it kā jūs pamostat vienu rītu un tur ir papildu 10 vai 15 mārciņas, kas tikai pēkšņi materializējās.

Lai gan tas var svara zudums nekā 60 gadu vecuma pēkšņi, tas faktiski ir pakāpenisks process.

Priekšmeti

Tas, ko jūs varat arī pamanīt, ir tas, ka liela daļa no šī svara, šķiet, sakopt tieši ap jūsu vēderu. Šis noslēpumains tauku ne tikai šķiet bez brīdinājuma, bet arī šķiet, ka tas ir pilnīgi neaizsargāts gan no uztura, gan no fiziskās aktivitātes.

Kas notiek, kad mēs kļūstam vecāki Kas notiek ar mūsu ķermeņiem pēc 40 gadiem, ir svara pieauguma trifecta: Mūsu hormoni mainās, mūsu vielmaiņa sāk samazināties un, ja mēs neveicam svaru, mēs katru gadu sākam zaudēt nedaudz vairāk muskuļu. Šis muskuss var palīdzēt pasargāt mūs no svara pieauguma, jo tas ir vairāk metabolisks aktīvs.

Palīdzība! Esmu vecāks par 40 gadiem, un es nevaru zaudēt svaru!

Kad mēs zaudējam šo muskuļu, mūsu vielmaiņas pazūd vēl vairāk. Ja jums ir ģenētiski predispozīti viegli iegūt svaru, tas var būt vēl viens streiks pret jums. Un sliktākā daļa? Pat ja jums faktiski nav svara, jūs joprojām varat iegūt collas ap vidukli. Šis ķermeņa masas palielinājums var būt tik satraucošs, ka tas ir viegli nokļuvis apsēsts, zaudējot to, nomierinot sevi vai pārāk daudz vai arī vingrojot jaunāko plastiskās operācijas procedūru. Bet vai tas tiešām ir nepieciešams?

Vai nav iespējams kaut ko darīt, lai iegūtu svaru pēc 40 gadiem? Ir un tas sākas ar izpratni tikai par to, kas notiek ar jūsu ķermeni. Mēs nevaram kontrolēt visu, kas attiecas uz mūsu ķermeņiem, taču jo vairāk mēs zinām, kas notiek, jo vieglāk ir atrast kādu piekrišanu tam, kas notiek.

svara zudums nekā 60 gadu vecuma

Kāpēc mēs iegūstam svaru pēc 40 Lielais jautājums ir, kāpēc mēs sākam iegūt svaru pēc 40 gadiem? Pastāv vairāki iemesli, daži no ģenētiskajiem, daži no tiem ir dabiska lietu gaita, un daži no tiem ir saistīti ar dzīvesveida izvēli. Četri svarīgākie svara palielināšanas faktori ir šādi: Hormoni.

Viens no svarīgākajiem svara pieauguma iemesliem, protams, ir mūsu hormoni, kas sāk mainīties tieši to gadu vidū un Šīs izmaiņas hormonos, sievietēm mazāk estrogēnu un mazāk testosterona vīriešiem, liek taukiem mūsu taukos pāriet uz ķermeņa pusi, atkāpjoties no citām ķermeņa daļām, no kurām jūs varētu mazāk rūpēties.

Tas ir viens no iemesliem, ka jūs varat iegūt mazliet pūkains pa vidu, savukārt citās vietās jūs faktiski kļūst mazāk.

Iedzimtība : Zinātnieki ir atraduši specifiskos gēnus, kas nosaka, cik daudz tauku šūnu mums ir un kur viņi tiek uzglabāti. Tas ir kaut kas, ko mēs patiešām nevaram mainīt, un, aplūkojot savus vecākus un radiniekus, jūs redzēsiet tās jomas, kurās jūsu ģimene var saglabāt lieko tauku daudzumu.

Apakšējā vielmaiņa : pēc 40 gadu vecuma notiek pāris lietas, kas notiek jūsu vielmaiņas procesā.

svara zudums nekā 60 gadu vecuma

Ja jūs sēdējat vairāk, ēdiet vairāk, mazgājiet vingrinājumus un nodarbojieties ar lielāku stresu visā šīs desmitgades laikā, jums, iespējams, vajadzēs vēl mazāk kaloriju nekā tas.

Pievienojiet to faktam, ka, veicot fizisko aktivitāti, jūs sadedzināt mazāk kaloriju, un jums ir sev svara pieauguma vienādojums. Muskuļu zudums : tāpat kā mūsu metabolisms, mēs arī sākam zaudēt muskuļus, kad sasniedzam 40 gadu vecumu, katru desmitgadi sasniedzot stabilu lejupslīdi. Daļa no tā, zinātnieki uzskata, ir tāda, ka mehāniskās vienības, kas veido mūsu muskuļus, samazinās, kamēr mēs esam vecāki, un ka šīs motora vienības ne vienmēr tiek uguns ar vienādu regularitāti.

svara zudums nekā 60 gadu vecuma

Tomēr svarīgs izejas punkts šeit ir šāds. Vislielākais muskuļu zaudēšanas faktors ir fiziskās aktivitātes trūkums, kas izraisa izšķirošu sastāvdaļu rašanās novēršanā. Ja vēlaties uzzināt reālo darījumu, ievadiet savu informāciju zemāk esošajā kalkulatorā, lai uzzinātu, cik daudz kaloriju jums patiešām nepieciešams jūsu vecumam un aktivitātes līmenim. Mēs varam darīt šīs zināšanas un izmantot to mūsu priekšrocības, sadarbojoties ar mūsu iestādēm, nevis cīnīties pret tām.

Ko darīt, ja es jau izmantoju? Kā es varu pārtraukt iegūt svaru? Ja jums ir izdevies saglabāt savu svaru gadu gaitā ar fizisko slodzi, tas var būt nežēlīgs pamošanās, kad nokļūstat Tas nav tik daudz, ka jūs svara palielināšanai, tas ir vairāk, ka jūsu svars pārceļas uz dažādām vietām. Pēkšņi bikses, kuras esat valkā jau vairākus gadus, vienkārši neder, un jūs varat brīnīties: ko es daru nepareizi? Ja jūs trenējat un ēdat pareizi, jūs nedara neko nepareizu, tas notiek tikai ar vecumu saistītām izmaiņām.

Vecumam ir nozīme

Un domā par to Pat ar to, dzīvojot veselīgu dzīvesveidu, mēs pilnībā neaizsargā mūs no vecuma izmaiņām. Atsevišķos aspektos tas ir neizbēgami, ka mūsu ķermeņi mainīsies, jo mēs esam vecāki, un tas ir tikai viens no veidiem, kā padarīt procesu nedaudz mazāk nomāktu.

Vienā pētījumā, kas publicēts Starptautiskajā aptaukošanās žurnālāpētnieki sekoja vairāk nekā 12 skrējēju un konstatēja, ka "ar vecumu saistīts svara pieaugums rodas pat starp visaktīvākajām personām, kad vingrinājums ir nemainīgs. Jautājums ir: ja jūs jau katru dienu izmanto, vai ir kaut kas, ko jūs varat darīt, lai sadedzinātu vairāk kaloriju?

Tas ir iespējams, bet tas nāk ar brīdinājumu: mums var būt nepieciešams vairāk vingrinājumi, lai pārvaldītu svaru, kad mēs kļūstam vecāki, bet mūsu ķermeņi parasti panes mazāk stresa, jo mēs arī kļūstam vecāki.

  • Sirds un asinsvadu slimības joprojām ir viens no galvenajiem saslimstības un mirstības iemesliem Latvijā un pasaulē.
  • Krūtis tvirtas bez skalpeļa
  • Esmu vecāks par 40 gadiem, un es nevaru zaudēt svaru!
  • Ben roethlisberger zaudējumu svars
  • Mēs centāmies pārbaudīt: a dzīvesveidu un uzvedības faktorus, b faktorus, kas saistīti ar svara zudumu un c svara zuduma modalitāti, ko veic CKD un ne-KDD indivīdi, kuriem ir liekais svars un aptaukošanās.
  • Labākais svara zudums ēšanas padomi
  • Svara zudums ir uztura kvalitāte, nevis kaloriju skaitīšana, tiek atklāts nozīmīgs klīniskais pētījums Lielā klīniskā pētījumā konstatēts, ka diētas kvalitāte pārspēj kaloriju skaitīšanu, lai iegūtu vislabāko svara zaudēšanas stratēģiju.
  • Svara zudums pie manis

Mūsu Vairāk nekā 40 svara zuduma padomi treneriem Kā minēts iepriekš, vingrinājumi ir svarīga svara zaudēšanas sastāvdaļa. Bet, ja jūs jau strādājat ļoti smagi, nav lieliska ideja pievienot vēl lielāku intensitāti.

Jums joprojām jārūpējas par savu ķermeni un jānodrošina tas, ka tas ir nepieciešams, lai atjaunotu un atjaunotu. Vienīgais treniņš nenovērš problēmu. Paturot to prātā, dažas lietas, ko varat darīt, lai mazinātu kaloriju daudzumu, tostarp: Izmēģiniet intensīvu intervālu treniņu - Tabataintervāla treniņi vai vielmaiņas kondicionēšanas treniņi ir paredzēti, lai sadedzinātu vairāk kaloriju un piespiestu jūs pie jūsu ierobežojumiem.

Mēģiniet ķēdes treniņu - sirdsdarbības sajaukšana un izturība kopā saglabā jūsu sirdsdarbības ātrumu, palīdzot jums izturību un izturību, sadedzinot vairāk kaloriju. Pievienojiet vairāk laika jūsu treniņiem - Piemēram, ja parasti stunda ilgst stundu, katru nedēļu pievienojiet 10 minūtes līdz 1 līdz 2 treniņiem.

Pievienojiet vairāk frekvences - ja iespējams, pievienojiet treniņa dienu vai pat kādu brīdi varat uzskatīt tauku zudumu lunges dienaslai uzsūktu kaloriju sadedzināšanu nedēļā - veiciet dubultkardiju vai kardio treniņu no rīta un spēku vēlāk tajā dienā. Esiet aktīvāks - dažreiz vienkārši pievienojot pāris pastaigas katru dienu, var palīdzēt jums pārvaldīt savas kalorijas bez pārmeta ar fizisko aktivitāti.

Svara zudums nekā 60 gadu vecuma izmantot pedometru vai sekošanas ierīci, lai redzētu, cik daudz darbību jūs varat saņemt katru dienu. Pārmaiņas diētā - Vai tu zini, ka urbumi, kad runa ir par veselīgu uzturu, vai ne?

Kopsavilkums

Izgrieziet cukuru un pārstrādātos ogļhidrātus. Ēdiet vairāk dārzeņu un šķiedru un izgrieziet spirtu. Dažreiz nedaudz tweaking šeit un tur, bez badu sevi, var palīdzēt jums ietaupīt nedaudz vairāk kalorijas katru nedēļu. Nomājiet treneri - ja esat visu izmēģinājis, varbūt ir pienācis laiks redzēt ekspertu un saņemt precīzāku padomu savai situācijai.

Sazinieties ar savu ārstu - Ja jūs nogalinaties un joprojām neredzat izmaiņas, apskatiet savu ārstu svara zudums nekā 60 gadu vecuma saņemiet izrakstīto informāciju. Apspriediet iespējamos svara pieauguma iemeslus vai plato un noskaidrojiet, vai tur ir daži risinājumi. Vai kāds no jūsu medikamentiem veicina? Varbūt jūs varētu izmēģināt kaut ko citu. Neatkarīgi no tā, kādas izmaiņas jūs veicat, nepārlieciet. Klausieties savu ķermeni un atslēdzieties, ja sākat justies pārtērijas simptomi.

Jaunas vai Yo-Yo Exerciser svara zudums Tātad, ko tad, ja jūs vispār neizmantojat?

Kā zaudēt vēdera taukus 6 vienkāršos veidos

Vai varbūt jūs esat yo-yo trenažieris pozīcijā jūsu 40 vai 50s un cenšas cīnīties ar vecumu saistīto svara pieaugumu? Kā jūs varat iekļauties konsekventā programmā, lai pārvaldītu savu svaru?

Ja jūs neesat konsekvents treneris, jums var rasties kārdinājums ķerties ar trakiem treniņiem, lai risinātu svara pieaugumu. Centieties neievērot šo kārdinājumu, jo, no vienas puses, ir viegli ievainot sevi.

Cik daudz ūdens izdzert būtu optimāli

Vēl viens attīstiet svara zuduma komplektu, lai izvairītos no visas vai neko pieejas, ir tas, ka šis uzdevums var nedod jums to, ko vēlaties.

Vienkāršs fakts ir tas, ka vingrinājums ne vienmēr darbojas tādā pašā veidā 40 gadus vecā ķermenī, kā tas notiek jaunākajā ķermenī. Atcerieties, kad esat jaunāks.

  1. P & g svara zudums
  2. Metabolisma palielināšana - zaudēt svaru - vidējā vecuma svara zudums - Diēta - Uzturs -
  3. Vecums: 50 gadi.
  4. Palīdzība! Esmu vecāks par 40 gadiem, un es nevaru zaudēt svaru!
  5. Klientu aptauja Krūtis tvirtas bez skalpeļa Straujš svara zudums, bērna barošana un vecums — šie trīs iemesli liek krūtīm zaudēt tvirto jauneklīgumu.
  6. Veselīgs uzturs aptaukošanās 60 gadus vecai sievietei - Medicīnisks -
  7. Tauku deglis 1 mēnesis
  8. Apsvērumi Saskaņā ar Slimību profilakses un kontroles centra statistiku no

Iespējams, ka ir bijis laiks, kad jūs varētu ēst visu, ko gribat, vai arī, ja jūs iegūstat svaru, viss, kas jums bija jādara, bija skatīties uzturu vai veikt nedaudz vairāk vingrojumu, un jūs varētu viegli to zaudēt. Strauji virzieties uz priekšu un jūsu realitāte, iespējams, ir daudz atšķirīga.

Sirds un asinsvadu slimības

American College of Sports Medicine teica, ka vislabāk savā rakstā, "Exercise un ar vecumu saistīto svara pieaugums" "Regulāras fiziskās aktivitātes var būt noderīgas, lai samazinātu ar vecumu saistīto svara pieaugumu vai samazinātu būtisku svara pieauguma risku, nevis veicinātu svara zaudēšanu.

Tas, ka svara zuduma process, protams, kļūst grūtāk, jo jūs kļūstat vecāki Tā vietā, lai koncentrētos uz negatīvo, koncentrējoties uz lietām, ko jūs varat kontrolēt: jūsu treniņiem, aktivitātes līmeņiem, uzturu, stresa vadību, miega pārvaldību un, vissvarīgāk, jūsu attieksmi. Vai ir laiks mainīt savu mērķi? Ja jums rodas daži ar šo vecumu saistītie ķermeņa svara pieaugumi, ir viegli paniku un sāciet obsessing, ierobežot un, iespējams, izmantot kā traki, lai atbrīvotos no tā.

Varbūt tas darbojas dažiem cilvēkiem, bet jūs nevarat dzīvot tādā veidā mūžīgi, un dzīve nav ļoti jautri, ja jūs uztraucat par katru uzkodu vai katru treniņu katru minūti.

Mums ir izvēle, kā rīkoties ar svara pieaugumu, kas saistīts ar vecumu, pat ja tas tā neuzskata. Mums pat ir izvēle pilnīgi atteikties no svara zuduma un koncentrēties uz kaut ko pilnīgi citu. Tas nenozīmē, ka visās lietās, lai sēdētu mājās, jūs zaudētu visu savu veselīgo treniņu, kas ēst Oreo, un televizoru, kas atrodas diennakts zonā. Tas nozīmē, ka fiksācija tiek apturēta mērogā un koncentrējas uz lietām, kas patiešām ir svarīgas - kā jūtaties un kā darbojas.

Paturot to prātā, apsveriet to: jūsu mērķim nav jābūt zaudēt svaru. Tas, iespējams, ir ārzemju lielākajai daļai no mums, šī ideja neveikt svara zudumu katru dienu, bet, ņemot vērā jūsu svaru no vienādojuma, paveras durvis tik daudz iespēju.

Video: Kā zaudēt vēdera taukus 6 vienkāršos veidos 2021, Septembris

Bez svara zuduma kā sadedzināt taukus ar kāpnēm mērķis, ko jūs varētu sasniegt? Padomājiet par to, ja uzskatāt visas savas iespējas, tostarp: 1.

Ja jūs patiešām vēlaties iet uz svara zudumu, jums būs jāstrādā pie tā, un jums būs jāstrādā smagāk, nekā iepriekš, darot katru nedēļu - līdz stundām.

Mums ir biežāk un enerģiskāk jāizmanto, lai kompensētu tipisko svara pieaugumu, kas saistīts ar novecošanu. Ja jums iet uz šo maršrutu, ir jāņem vērā daži svarīgi jautājumi: Vairāk darba ne vienmēr novedīs pie izmaiņām, kuras meklējat, un vienmēr ir iespēja iegūt ievainojumus, izdegumus un pārtēriju, nemaz nerunājot par vilšanos.

svara zudums nekā 60 gadu vecuma

Ja jūs to vēl neveicat, jums būs jāsāk ar sākumu un jāstrādā, lai turpinātu aktīvāk izmantot laiku.