Svara zudums ēšanas kokosriekstu eļļa

Ir svarīgi paturēt prātā, ka vajadzētu ierobežot kokosriekstu eļļā piesātināto tauku saturu, kaut arī to sastāvs ir labāks nekā citiem piesātināto tauku avotiem. Dažos pētījumos MCT ir saistītas ar svara zudumu, slimību ārstēšanu un sporta sniegumu. Mēs iesakām konsultēties ar uzticamo uztura speciālistu.

  1. Viņiem ieteicams lietot piedevas ar hromu un selēnu, E, B vitamīniem, jogu.
  2. 24 mārciņu svara zudums
  3. Tas ir tāpēc, ka tas ir neizsmeļams ieguvumu avots un ļoti pozitīvas īpašības mūsu ķermenim.
  4. 6 labi tauki, ko ēst, lietojot keto diētu - Keto tauku avoti - Svara Zudums
  5. Kas ir 20 20 diēta un vai tā palīdzēs jums zaudēt svaru?
  6. Kokosriekstu eļļas priekšrocības diētā un ādā - uzturs un uzturs
  7. Kas ir 20 20 diēta un vai tā palīdzēs jums zaudēt svaru? | optikaitaliana.lv
  8. Militārā taka tauku deglis

Lai gan tas ir augsts piesātināto tauku saturs, tas nav augsts tiem, kas ir īpaši bīstami mūsu veselībai, un tik ilgi, kamēr jūs pērkat tīru organisko kokosriekstu eļļu, jūs nesaņemat trans-taukskābes, kas nāk ar hidrogenētiem produktiem, piemēram, hidroģenēts margarīns. Kas ir tik lieliski par MCT? Un kādi tie ir?

lai palielinātu tauku zudumu

MCT nozīmē vidēja garuma ķēdes triglicerīdusun iemesls, kādēļ visi ir tik satraukti par tiem, ir tāpēc, ka tie ir unikāli mūsu Rietumu diētā, kur mēs galvenokārt patērē garās ķēdes triglicerīdus. Sviests tomēr ir piesātinātie tauki, tāpēc ir svarīgi tos lietot nedaudz retāk nekā citus nepiesātinātos taukus.

Saistītie: 7 piedevas, ka kausēt tauku Getty Images Kokosriekstu eļļa piedzīvo nopietnu popularitāti, un ne tikai tāpēc, ka tas viss garšo uber-tropu. Eļļa, kas iegūta no kokosrieksta gaļas, ir rumors, lai palielinātu diētu svara zuduma centienus. Kā ziņots, ka kokosriekstu eļļa ir veselīgs piesātināto tauku avots, jo tā ir iegūta no augiem, nevis no dzīvnieku izcelsmes produktiem, daudzi uzskata, ka kokosriekstu eļļa ir veselīgs piesātināto tauku avots. Daži biohakeri pat ēd dzert ēdamkaroti kokosriekstu eļļas ar karsto ūdeni pirms ēdienreizes, lai mazinātu apetīti. Mēs sazinājāmies ar ekspertiem, lai uzzinātu.

Uz porciju 1 ēdamkarote : kalorijas, 12 g tauku 7 g sat2 mg nātrija, 0 g ogļhidrātu, 0 g cukura, 0 g šķiedrvielu, 0,1 g olbaltumvielu 6. Virtuvē kokosriekstu eļļa nodrošina cieta laurīnskābes deva - imūnsistēmu veicinoša barības viela - un tas ir lielisks sviesta gatavošanās, kad jūs visi esat ārpus mājas, saka Kītlijs. Bet tas joprojām ir piesātinātie tauki, tāpēc mēģiniet tos neēst pilnīgi visā.

Vegan Strongman Eats ONE MEAL A DAY !

Chazin iesaka ierobežot kokosriekstu eļļas devu līdz diviem tējkarotiem dienā. Saistītie: 7 piedevas, ka kausēt tauku Ja vēlaties izmantot kokosriekstu eļļu, lai uzlabotu iecienīto ēdienu garšu un tekstūru, izvēlieties vai nu nerafinētu vai ekstra-neapstrādātu kokosriekstu eļļu, kas ir minimāli apstrādāta bez attīrīšanas, balināšanas vai dezodorēšanas un joprojām saglabā savu super-satisfying kokosriekstu garšu.

Ja jūs interesē, olīveļļa smēķē apmēram Fahrenheit, tāpēc tas ir vēl labāk, lai sildītu karstumu.

Uzklājiet uz sejas un ķermeņa pēc vannas. UV Aizsardzība. Kulinārija un var devu. Ražošanas process auksti presētas no svaigu kokosriekstu Cocos nucifera L. Barības vielas, kas ietverti sākotnējā kokosriekstu nemainīgs.

Piemēram, olu baltumu sajaukšanas puse ar jūsu ķiršu vai Grieķijas jogurta porciju ar granoliju, kas pārkaisa virsū. Viena grupa saņēma kokosriekstu eļļu, bet otra - sojas eļļu? Tā rezultātā kokosriekstu eļļas piedevas nemainīja lipīdu profilu un svara zudums bija identisks abās grupās.

lauksaimnieki staigā tauku sadedzināt

Tomēr autori konstatēja vidukļa apkārtmēra samazinājumu kokosriekstu eļļas grupā, salīdzinot ar sojas pupu eļļu -1,4 cm pret 0,6 cm. Tomēr pētnieki secināja, ka ir jākontrolē ilgāks laiks, lai apstiprinātu blakusparādību neesamību lipīdu profilā, un jāveic pētījums ar lielāku paraugu, lai iegūtu spēcīgākus pierādījumus šai saistībai? Kas attiecas uz kokosriekstu eļļas izmantošanu ar kafiju, literatūrā nav publicēti zinātniski pētījumi ar pamatotiem pierādījumiem, kas pierādītu šo saistību.

novājēšanu augšstilbiem grūtniecības laikā

Ir vērts pieminēt, ka Brazīlijas aptaukošanās un metabolisma sindroma pētījumu asociācija Abeso publicēja piezīmi pret ieteikumu svara zaudēšanai izmantot kokosriekstu eļļu. Šajā gadījumā, lai izmantotu kokosriekstu eļļu, jūsu šāda veida tauku daļai ir jābūt katra indivīda daudzuma robežās?

  • 12 NOSKAIDROTI JAUTĀJUMI PAR KAFIJU AR KOKOSRIEKSTU EĻĻU - VESELĪBA
  • Kokosriekstu eļļa ēdiena gatavošanā - izmantošana un informācija

Lasiet arī: 11 pierādīti Avokado ieguvumi Izraksts no Abeso publicētās piezīmes par kokosriekstu eļļu: Ir skaidrs, ka, neskatoties uz vairākām pozitīvām teorijām par kokosriekstu eļļu, pētījumi joprojām ir maz un diskutabli gan lipīdu profila, gan svara zaudēšanas ziņā.

Ir svarīgi paturēt prātā, ka vajadzētu ierobežot kokosriekstu eļļā piesātināto tauku saturu, kaut arī to sastāvs ir labāks nekā citiem piesātināto tauku avotiem.

Tāpat neaizmirstiet, ka pareizs uzturs ir tikai puse no panākumiem.

Kokosriekstu eļļas piedevu lietošana nebūt nav brīnums, lai zaudētu svaru. Protams, tā lietošana drīzāk ir iedoma bez zinātniska atbalsta, tāpēc no tās vajadzētu atturēties. Tā veida atkarīgs.

kā mēs sadedzinām vēdera taukus

No vienas puses, Diēta pārsniedz uztura un fiziskās aktivitātes un māca jums, kā rīkoties dzīvesveidu faktori, kas ietekmē svara zudums, piemēram, lai pierastu pie savu jauno izskatu un nodarbojas ar draugiem, kuri mēģina vadīt jūs pie ceļa, saka Cox. Kad runa ir par uzturu, "šī diēta var palīdzēt jums zaudēt svaru, pateicoties likvidēšanas cukura un rafinēts pārtikas produktus atsevišķi," saka Cox.

Un, ja šie pārtikas veidi joprojām ir samazināt no jūsu diēta, svara zudums var būt pastāvīga, viņa piebilst. Pārbaudiet citu svara zudums tendences visā vēsturē: Tomēr, pieturoties pie šāda cieta maltīti plāns, nemaz nerunājot, ka kopumā ēd ik pēc četrām stundām lieta, var būt milzīgs dažiem, saka Mashru.

Kokosriekstu eļļas priekšrocības diētā un ādā

Tas ir lielisks dabisks tīrīšanas līdzeklis, tajā pašā laikā, ka kā mazgāšanas līdzeklis nav putojošs, un to var izmantot arī mīksto šķidru ziepju un šampūnu ražošanai. Tas ne tikai palīdz padarīt šos produktus, bet arī var pievienot ziepēm un ķermeņa losjoniem, tāpēc tas ir vēl noderīgāks.

12 stundu svara zudums

Tas ir arī mitrinošs sausai ādai, un tam var būt lielāka īpašība, ja to sajauc ar dažiem sandalkoka pilieniem. Faktiski, lai gūtu labumu no tās holesterīna līmeņa pazīmēm, ir nepieciešams, lai tās patēriņš nav tālu no pārmērīgas.

Turklāt kokosriekstu eļļa satur lielu daudzumu laurīnskābe, piesātinātie tauki, kas spēj paaugstināt ABL holesterīna līmeni, lai gan tas var arī paaugstināt ZBL holesterīns. Lai gan tas acīmredzot uzlabo kopējo holesterīna līmeni asinīs, tā regulārs patēriņš var efektīvi palielināt sirds un asinsvadu slimību risku.