Smart svara zuduma mērķu piemēri, SMART mērķu noteikšana svara zudumam

H20Pal hidratācijas izsekotājs - labākais brīvā dabā Viens no ieteikumiem, ko medicīnas eksperti dod cilvēkiem, kuri vēlas samazināt svaru vai saglabāt veselību, būtu ēst daudz ūdens. Es gaidu rīcības plānu un budžeta aprēķinu šādam un tādam datumam. Protams, es sapratu, ka tās akcijas, kuras rīko, piemēram, santehnikas veikali, nav piemērotas mūsu biznesam, taču es nepiekrītu mārketinga plānam, kur no mēneša uz mēnesi notika vieni un tie paši pasākumi - izstādes un publikācijas.

Lai to izdarītu, viņai vajadzētu katru dienu samazināt vai izmantot līdz kalorijas. Diētu un vingrojumu izmantošana ir labākais veids, kā zaudēt svaru, jo diēta kopā var izraisīt muskuļu masas samazināšanos. Muskuļu masa ir vairāk metaboliska, aktīva nekā tauki, tāpēc jūs vēlaties saglabāt visu muskuļu daudzumu un pievienot vairāk spēka treniņu. Marijas plāns sasniegt savus mērķus: Nomainiet viņas rītu Egg McMuffin kalorijas ar biezpienu no auzu miltiem apmēram kalorijas.

Nomainiet vienu koksa kalorijas ar dzirkstošo ūdeni 0 kalorijas. Pastaigājiet vismaz 30 minūtes 3,0 mph 3 dienas nedēļā aptuveni kalorijas sadedzina. Spēks vilciens 2 dienas nedēļā 30 minūtes aptuveni kalorijas sadedzina Katru dienu sadedzina kopējās kalorijas: - atkarībā no tā, vai viņa veic.

Aplūkojot šo piemēru, jūs varat redzēt, ka šīs ir diezgan pieticīgas izmaiņas. Marija nepārveido visu savu uzturu, viņa vienkārši izvēlas dažas lietas, ko viņa var mainīt, lai sāktu darbu.

Energy Diet HD un Energy Diet Smart - kāda ir atšķirība?

Interesanti ir tas, ka, turpinot ar veselīgu uzvedību, viņa sāks darīt vēl vairāk, ne tikai tāpēc, ka viņa vēlas zaudēt svaru, bet tāpēc, ka viņa sāksies labāk, spēcīgāk un pārliecinošāk. Mēģiniet sadalīt savu mērķi konkrētos pasākumos, piemēram, šī un izsekot jūsu progresu.

Tikai atceraties, lai pielāgotu savu mērķi, kad vien jums nepieciešams. Iespējams, kāds šī metode palīdzēja perfekti, bet, protams, ne smadzē. Ikviens var paļauties uz labu veiksmi, bet, lai veiktu pirmos soļus, lai īstenotu iecerēto - tas jau ir patiess darbs.

  • Veselība Katru dienu pieaug aptaukošanās problēmabiežāk.
  • Novājēšanu rokas bez atsvariem

Viedie mērķi: piemēri Visa teorijas teorija nav nekas salīdzinājumā ar praksi. Tātad, mērķis izklausās šādi: nopelnīt vairāk. Tagad, apsveriet Viedie kritēriji uz šo uzdevumu. Numuros ir arī neļauti būt pēc iespējas precīzākai. Precīza summa nav nepieciešama tikai precīza procentuālā daļa.

smart svara zuduma mērķu piemēri cik svara zudums 7 nedēļu laikā

Vai vēlaties, lai bārs būtu augstāks? Nevilcinieties savas vēlmes. Tas novedīs pie galīgā izmērāmā mērķa. Šeit tas ir nepieciešams tikai, lai mēģinātu to īstenot.

Pareiza un skaidra problēma ir ceļš uz panākumiem. Šajā gadījumā ir svarīgi, lai motivētu sevi katru dienu, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Bet, lai būtu vieglāk noteikt tās nozīmi, šeit ir vairāki jautājumi, kas palīdzēs.

Šie jautājumi nav viegli, viņiem ir svarīgi atbildēt godīgi. Uz noteiktu laiku un mēģiniet maksimāli palielināt šo periodu. Vai jūs domājat, ka jūs neizmantosiet īso laiku? Tad pirms sasniegtu mērķi, ir labāk domāt par ilgāku laiku. Ir vērts atcerēties, ka šis postenis tiek pārdomāts, pirms tiek veikti ieviešanas ceļi, nevis pēc tam. Smart plānošanas nianses Daži cilvēki nosaka ļoti straujus mērķus.

  1. Eze tauku degļi
  2. Pareizi formulētam mērķim jāatbilst viedajiem kritērijiem. SMART mērķu noteikšana: piemēri
  3. Pareizi formulētam mērķim jāatbilst viedajiem kritērijiem.
  4. Svara zaudēšanas mērķi (iestatīšana un plānošana)
  5. Kā iestatīt svara zuduma mērķus by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Nosakot svara zuduma mērķus, iespējams, ir viens no sarežģītākajiem svara zuduma programmas posmiem.

Piemēram, brauciet tīģerī, pabeidziet vidējo rādītāju izglītības iestāde Ar medaļu, pagrieziet okeānu uz matrača. Idejas, patiesībā, daudz - gandrīz tikpat daudz kā fantāzijas. Starp citu, jums nevajadzētu sajaukt mērķi ar sapņiem. Tās ir absolūti divas dažādas lietas, kas nav saskaras ar otru.

Mēs arī nemīlamies praktiski cilvēki Bet tas ir viņiem, ka viedā plānošana šķiet loģiska un pareiza. Tāpat ir tādiem cilvēkiem, ka viss izrādās, jo viņu mērķi bieži ir sasniedzami un specifiski.

Ja jums ir vērts skaidru uzdevumu iegūt labu augstākā izglītībaMan nevajadzētu aizmirst, ka šeit ir mūsu apakšpunkta: zvaniet konkrētai izglītības iestādei, lai saņemtu fakultāti, kā arī tur nokļūtu; apmeklēt klases, veiciet mājasdarbus un visu, kas jautā skolotājam; nepārtrauciet apmācību universitātē un izstrādājiet patstāvīgi, lieliskus padomus - pasniedzējus vai apmācības programmas datorā.

Kāpēc jums ir nepieciešams norādīt laika rāmi? Persona var vismaz doties uz iedomātā visu dzīvi, daudzi nekad meklē to, ko viņi vēlas tik daudz. Viņi nesagatavo gudru ideju pagaidu sistēmu, lai gan visi citi priekšmeti tiek veikti ar lielisku.

Šis periods ir jūsu pašu motivācija uz panākumiem, virziet uz to, ka tas ir nepieciešams, lai rīkotos katru dienu, lai būtu rezultāts. Paskaties uz šiem 2 mērķiem, šķiet, ka tas nav nekas īpašs, bet laika intervāls ir ļoti skaidri formulēts. Gudra motivācija Šis postenis nav mazāk svarīgs, kā, lai kaut ko darīt, jums tas ir nepieciešams, lai to iedegtu. Šeit ir motivācija, kas piespiež personu rīkoties. Kopā ar motivāciju tas ir stimuls, kas ir arī svarīgi.

Gudri principi ar piemēru. Viedu mērķu piemēri

Lai gudra ideja ir vēlama, pastāstiet sev katru dienu, ka jūs varat rīkoties, jums izdosies, uzvara nav tālu. Jūsu zemapziņas sāks ticēt, piemēram, slinks pazudīs. Maza motivācija? Paskaties video par savu kopu, pievērsiet uzmanību cilvēkiem, kuri ir sasnieguši un bija vienādi, kad esat. Katrs burts nozīmē citu elementu.

Labākā viedā ūdens pudele ceļojumiem AAE

Īpaša Izvairieties no pārāk plašu mērķu iestatīšanas. Pirmais solis jūsu mērķu noteikšanas procesā ir precizēt savu mērķi konkrētā sasniegumā vai pagrieziena postenī, kuru vēlaties sasniegt. Viens veids, kā palīdzēt pilnveidot savu mērķi, ir runāt ar ārstu.

Ja jūs domājat par svara zudumu, ārsts var jums pateikt, kā zaudēt noteiktu svara daļu, uzlabos jūsu veselību. Jūs varat samazināt savu risku saslimt ar slimībām vai samazināt atkarību no medikamentiem, ja jūs sasniedzat konkrētu mērķa svaru vai ĶMI.

Ja jūsu ķermeņa svars neietekmē jūsu veselību, varat iestatīt konkrētu mērķi zaudēt svaru, kas iegūts pēdējos gados vai brīvdienās. Pielāgota rezolūcija: "Es gribu zaudēt 30 mārciņas jaunajā gadā. Nosakiet, kā jūs novērtēsiet savus panākumus, ceļojot pa savu ceļu. Piemēram, daži diētas lietotāji var izvēlēties kontrolēt savu ĶMI ķermeņa masas indeksu. Aprēķiniet savu, izmantojot rīku zemāk.

Citi var izvēlēties konkrētu skaitu mērogā vai kleitu izmēru, kādu viņi vēlētos ievietot. Cilvēki, kam ir pieeja ķermeņa uzbūves līdzekļiem, var izvēlēties pārraudzīt ķermeņa tauku procentu. Katrs no šiem veidiem ir atšķirīgs veids, kā izmērīt ķermeņa izmēra izmaiņas. Vēl viens foršs piemērs: disertācijas rakstīšana Nepatiesa: "Uzrakstiet disertāciju trīs mēnešos.

Turklāt ir mērķi, kas principā nav sasniedzami. Pieņemsim, ka 35 gadus veca sieviete vairs nevar kļūt par profesionālu balerīnu no nulles.

smart svara zuduma mērķu piemēri svara zudums rodney peete

Bet viņa var labi apgūt Latīņamerikas dejas. Nesasniedzamie mērķi prasa daudz laika un enerģijas un laupa jums pašapziņu. Tajā pašā laikā nebaidieties sapņot un izvirziet sev drosmīgus uzdevumus uz ilgāku laiku sākot no 5 gadiem! R - atbilstošs atbilstošs, atbilstošs, būtisks Kritērijs Atbilstoši atbild uz jautājumu: "Kā mērķa sasniegšana ietekmēs globālo problēmu risināšanu"?

Dekodēšanas saīsinājums gudrs

Pretējā gadījumā mērķis tiek uzskatīts par nelietderīgu, un, to sasniedzot, jūs netiksit apbalvots ar endorfīna atbrīvošanu. Padomājiet par to, vai vēlaties sākt nopelnīt vairāk, bet tajā pašā laikā nevarat to iztērēt?

  • Kā saglabāt dienasgrāmatu: noderīgi padomi Idejas dienasgrāmatas uzturēšanai.
  • Tauku dedzināšana hashtags

Pārliecināts mērķis: "Atrodiet trīs jaunus ienākumu avotus. Vai jūtat atšķirību? Jo, ja mēs esam izkaisīti pa mērķiem, kas ir pretrunā viens otram vai dod vāju efektuliela mēroga uzdevumi paliks neatrisināti. Un to nevar atļaut. Laika grafiks ļauj jums kontrolēt vadības procesu un pārvarēt to. Bez tiem izredzes, ka uzdevums tiks izpildīts, mēdz nulle. Ļaujiet man sniegt jums personīgu mērķa piemēru: iemācīties angļu valodu Nepatiesa: "Es brīvi runāšu angliski.

Patiesība: "Līdz Tā kā problēmu ir iespējams atrisināt bez stingra laika ierobežojuma.

smart svara zuduma mērķu piemēri svara zudums zems fodmap

Vai esat pamanījuši, ka stundu pirms viesu ierašanās jūs varat "laizīt" milzīgu dzīvokli? Un pavadīt visu dienu darot to pašu, ja jums ir daudz laika priekšā? Bet ir vēl viena gandrīz slepena! Pareizais mērķis vienmēr ir tieši virs jūsu robežas!

Turklāt viņa noteikti liek jums pamest savu komforta zonu un izmēģināt kaut ko jaunu. Pirmais solis.

Related Content

Pieņem izaicinājumu Jums skaidri jāsaprot, ka nākotnes mērķa sasniegšana ir nepieciešama, pirmkārt, jums. Mums visiem patīk sūdzēties par apstākļiem un aizbildināties ar sevi.

Bet jūs un tikai jūs esat atbildīgs par panākumiem vai neveiksmēm! Šis, iespējams, ir vissvarīgākais mērķis mērķu noteikšanā un ne tikai Otrais solis.

Vispārīga informācija

Saprotiet nozīmi Paskaidrojiet sev nākotnes mērķa nozīmi. Tam nav jābūt momentānai kaprīzei vai spontānai vēlmei.

smart svara zuduma mērķu piemēri svara zudums bez soda

Tad pārdomā līdz sīkākajām detaļām, kā pēc tam mainīsies tava dzīve. Trešais solis. Saņemt atbalstu Parasti ārējs atbalsts vairākas reizes paātrina mērķa sasniegšanu. Citi cilvēki var jūs kontrolēt, motivēt vai veikt dažus uzdevumus. Ir lieliski, ja gala rezultāts ietekmē ne tikai jūs, bet arī cilvēkus, kuri jums ir svarīgi. Ceturtais solis. Sadaliet mērķi mazākos uzdevumos Dažreiz pat viskonkrētākais mērķis šķiet tik ambiciozs, ka sākumā biedē un liek padoties.

Nevis "zaudēt svaru par 20 kg gadā", bet gan zaudēt "2 kg mēnesī gada laikā". Ir svarīgi, lai katrs starpprodukts tuvinātu vēl vienu soli vēlamajam rezultātam. Abonējiet atjauninājumus un kopīgojiet saites uz svaigām ziņām ar draugiem sociālajos tīklos! Sākot lietot šo paņēmienu, sākumā var pamanīt, ka visa pasaule būtu vērsusies pret jums! Jūsu labākie draugi vai pat vecāki var sākt mierināt, ka tas nav iespējams un nav vērts mēģināt.

1. Muggo siltuma krūze

Kāds pat min piemēru, ka viņš jau ir mēģinājis to izdarīt, taču tas viņam neizdevās. Vienīgais padoms, ko varu jums sniegt, ir nepadoties.

Grieziet zobus, ignorējiet negatīvo un turpiniet iet. Iedomājieties, ka esat lokomotīve, kas uzņem ātrumu, un nekas nevar apturēt jūs ceļā uz savu mērķi.

Ticiet man, rezultāts pārsniegs visas jūsu cerības! Starp citu, es labāk izvēlos izvirzīt jaunus mērķus, kā arī apkopot iepriekšējā gada rezultātus. Un tad - es dalos ar saviem rezultātiem to sasniegšanā tiešsaistē. Tas mani papildus motivē, un es viņus sasniedzu pat pirms grafika. Ja ir interese, palasiet par viņiem. Tomēr ne visi zina, kā to izmantot praksē.