Reālistisks svara zudums 21 dienu noteikt

Samazināt lipekli. Jums ir nepieciešams ēst 5 reizes dienā. Un stingri turas pie savām vēlmēm. Obligāts noteikums: svara zaudēšanas periodā jums pilnībā jāatsakās no alkohola, jo tas samazina gribu un izraisa spēcīgu apetīti. Varbūt tas pat nav obligāti badošanās tik daudz, cik viņi vienkārši neēd daudz kaloriju naktī, jo naktī cilvēki parasti ēd saldējumu, cepumus vai čipsus vai kaut ko citu, kas parasti nav tik veselīgs, viņa paskaidro. Izmantojiet vingrinājumu laika meklētāju, piemēram, vietni Mans vingrojumu plāns, lai izpildītu visas saistības, kas jums ir.

Jūs varat pateikt, vai darbojas periodiska badošanās, pievēršot uzmanību tam, kā jūtas jūsu ķermenis. Ja badošanās laikā esat patiešām izsalcis, ēdiet agrāk, nekā plānojāt, un pārvērtējiet, cik daudz jūs ēdat visas dienas garumā.

Jums var būt nepieciešams vairāk olbaltumvielu un tauku ēdienreizēs, kuras ēdat, saka Presicci. Un, ja jūs gulējat lieliski, labi trenējoties, jums ir laba enerģija un jūtaties apmierināts, visticamāk, tas jums noderēs! Aptuveni 8 stundas pēc pēdējās ēdienreizes, atkarībā no tā, cik liela tā bija, jūsu ķermenis pabeidz tā sagremošanas, absorbēšanas un asimilācijas procesu.

Tas, pēc eksperta domām, ir tad, kad ķermenis pārorientējas no gremošanas uz citiem svarīgiem jautājumiem, piemēram, detoksikāciju. Detoksikācija neapstājas, kamēr notiek gremošana; tas vienkārši tiek palēnināts, tāpat kā domāšana un kustība, viņš saka.

Bet 8 stundas nav pietiekams laiks, lai ķermenis pārietu badošanās režīmā, kura sākšanās prasa apmēram 12 stundas. Gavēšanas ziņā 12 stundu logs starp vienas dienas pēdējo ēdienreizi un nākamās pirmās ēdienreizes ir minimālais nepieciešamais laiks, lai jūsu detoksikācijas procesiem piešķirtu laiku un enerģiju, lai panāktu nepieciešamo iekšējās tīrības uzturēšanas darbu.

Saistīts: Vai periodiska badošanās jums ir slikta?

Kā zaudēt 5 mārciņas divās nedēļās, veicot vingrinājumus

Pārtraukta badošanās nav paredzēta visiem. Nākamajā dienā pēc izkraušanas jums vajadzētu pēc iespējas vairāk koncentrēties un atturēties no "iekraušanas" dienas pavadīšanas.

Kā nomest lieko svaru TOP 5

Stingra 5 endienreizes dienā stāvokļa ievērošana ietaupa no sabrukšanas. Protams، labāk، ja badošanās dienas tiek rīkotas nedēļas nogalēs، piemēram، sestdien jūs "izkraujat"، un svētdien jūs rūpīgi pāriet uz parasto hipokalorisko uzturu. Diētisko ēdienu gatavošanas iezīmes Un vēl viens smalkums. Visticamāk، piedāvātais atšķiras no jūsu ierastā uztura ne tikai ar 5 ēdienreizēm، bet arī ar produktu sastāvu un to pagatavošanas veidu.

Parasti uztura medicīnas klīnikas pacienti šādu diētu parasti panes diezgan viegli - jūs reti dzirdat sūdzības par to، ka kāds ir izsalcis. Tajā pašā laikā ir skaidrs، ka cilvēki necenšas ārstam glaimot - viņi patiešām jūtas labi. Mājās reti kuram izdodas nekavējoties pāriet uz šādu ēdienu.

Lai viss izdotos، kā plānots، nesteidzients sākt jaunu dzīvi no rītdienas، kurā nebūs vietas vecajiem ieradumiem. Pēc tam nedaudz sāliet traukus - tas prasīs vēl dažas dienas. Tad iegādājasts tvaikonis un samaziniet kalorijas manās ieteiktajās receptēs، likvidējot ceptu؛ produktu komplekts ir vienāds، bet tauku ir daudz mazāk. Nākamais solis būs pilnīgs saldumu noraidījums. Sāli arvien mazāk، nemaz necep، regulāri ēd؛ bieži vien pat ar to pietiek، lai sasniegtu zemāku aptaukošanās pakāpi.

Visvienkāršākie veidi, kā noteikt tauku slāņu skaitu

Ja pirmais posms var likties viegli jums, tad otrajā jūs mainīsiet savu viedokli. Mēs neiesakām nokārtot pirmo posmu, pateicoties tās acīmredzamajam vieglumam. Galvenais uzdevums šajā posmā ir sagatavot ķermeni. Gillian iesaka paātrināt savu vielmaiņu un dod praktiski padomi Lai sasniegtu šo mērķi.

Divi treniņi jāveic katru dienu. Atgādināt, ka sāk mācīties šajā programmā tikai tad, ja ir pietiekami daudz fiziskā apmācība. Ja jums tas nav, tad dodieties atpakaļ uz programmu iesācējiem. Neskatoties uz to, ka visu dienu ir jāveic divas klases, to kopējais ilgums būs tikai pusstundu. Protams, jūs varat atrast tik daudz laika, jo tievs skaitlis 30 dienas ir daudzu sieviešu sapnis.

Pirmā līmeņa apmācība novājēšanu saskaņā ar programmu Gillian Michaels šajā videoklipā. Gillian Michaels kļuva par elku daudziem zaudēt svaru, jo šai sievietei ir melnā josta cīņas mākslā un ir sertificēts treneris, kas lieliski demontēts fitnesa programmu un diētu pamatos.

Gillian - Māte 2 bērni, un viņa kļuva slavena pateicoties attīstībai autora novājēšanas programma "Slim skaitlis 30 dienas" 30 dienu sasmalcinājums. Sistēma ir balstīta uz veselīgu konstruktīvu pieeju svara zudumam. Zemāk mēs analizēsim svara zuduma principus 30 dienu laikā no Gillian Michaels līmeņos.

Biogrāfija Gillian Michaels

Diēta ar šādu svara zudumu izstrādā, pamatojoties uz kompleksa veida un ēšanas metodēm. Tie, kas izdevās mēģināt zaudēt svaru ar Gillian Michaels, ir sasnieguši labus rezultātus un vairs nav laboti. Jāatzīmē, ka tas nav vienīgais novājēšanas programma Gillian, viņa izstrādāja daudz svara zudumu paņēmienus 30, 60 un 90 dienas. Arī treneris pievērš īpašu uzmanību individuālajām ķermeņa problemātiskajām jomām. Programmas īpašības no Gillian Michaels "Tievs skaitlis 30 dienas" Programma no Gillian Michaels "tievs skaitlis 30 dienas" ir paredzēts iesācējiem, kuri vēl nav mēģinājuši iesaistīties aktīvos treniņos un nav gatavi pašuzupurēšanai uztura un sporta veidos.

Šīs sistēmas galvenās īpašības ir šādas: Vingrinājumi apmācībai ir diezgan vienkārši un saprotami, lai izpildītu pat cilvēkus. Ir trīs programmas sarežģītības līmeņi. Ikviens izvēlas tieši to, kas ir labākais no visiem treniņi ir ērti un psiholoģiski, un fiziski. Video darbība palīdz veikt vingrinājumus tehniski pareizi, un Gillian komentāri par iespējamām kļūdām palīdzēs veikt klases ar maksimālu labumu.

Programma ir paredzēta 30 dienas, un tā ir sadalīta trīs posmos, palielinoties sarežģītībai, reālistisks svara zudums 21 dienu noteikt kuriem jūs saņemsiet rezultātu un gatavību uzlabot slodzes. Apmācība ilgst tikai 30 minūtes, bet visas muskuļu audu grupas tiek izstrādātas.

Svara zudums nav tāds pats kā tauku zudums. Svara zudums nav noderīgs, ja svars tiek atiestatīts muskuļu masa. Līdzīgi svara pieaugums nav līdzvērtīgs tauku pievienošanai svara pieaugums par plānas ķermeņa svaru vienmēr ir noderīga. Tāpēc aizmirstiet par " ideālas svari "Un fokuss, galvenokārt uz" perfektu tauku slāni ". Ķermeņa masas ĶMI rādītājs - cits bezjēdzīgs rādītājs? Nosakot ķermeņa svara indikatoru ĶMI - vēl viens populārs veids, kā uzzināt, kā "Jūsu svars ir" noderīgs ".

Svara zudums urinēšanas kā augšanas tabulas un svars, ĶMI ir vājš veids, kā novērtēt organisma stāvokli, jo tas arī neņem vērā tauku un muskuļu audu attiecību.

Saskaņā ar mācību grāmatu "Sporta un vingrošanas fizioloģija", Wilmor un Kostilla, BMI ir definēts kā "Rādītājs liekais svars Ķermeņa vai aptaukošanās, kas uzstādīts svara sadalījuma rezultātā kilogramos uz augšanas metros laukumā. Ļaujiet man sniegt jums piemēru, kā BMI izrādās maksātnespējīgs, kā ķermeņa sastāva rādītājs.

Veikt skaļruņu sportistu.

reālistisks svara zudums 21 dienu noteikt

Offseason, tas var svērt apmēram 91,36 kg. Un tās izaugsme ir cm. Bet ir skaidrs, ka tas nav. Pat tad, ja tas nav sagatavošanas režīmā sacensībām, tā tauku slānis reti notiek ar divciparu skaitli. Bodybuilders un citi sportisti ir liels svars plāns ķermenis nekā vidējais cilvēks Tāpēc, ja jūs izmantojat BMI kā mērījumu kritēriju, tiks attiecināta uz lieko svara kategoriju, ja izmantojat BMI kā mērījumu kritēriju.

Diēta 3 posmos

Gluži pretēji, kāds var būt "veselīgs" CMT 19 - 22 un tajā pašā laikā bīstams augsts tauku slānis "izdilis tauku cilvēks". BMI ir slikts rādītājs par jūsu veselību, fizisko formu vai perfektu svaru. Aizmirst par svaru un augšanas galdiem un ĶMI; pareizs risinājums - Testēt tauku slāni. Testēšana Fat brokastis Ir jānosaka ķermeņa sastāvs, lai jūs varētu atsevišķi novērot taukus un atsevišķi - muskuļus. Tā vietā, lai novērotu tikai ķermeņa svaru, ķermeņa sastāva analīze ļaus jums koncentrēties uz taukskābju slāni un plānas korpusa masu.

Vēl viens ķermeņa sastāva mērīšanas iemesls ir tas, ka jūs varat kontrolēt savu reklāmu un pastāvīgu atgriezenisko saiti. No pirmā nodaļas veltīta mērķim, jūs uzzinājāt, cik svarīgi ir, lai būtu veids, kā objektīvi novērtēt veicināšanu. Iknedēļas analīze ķermeņa sastāva mēra un reģistrēs jūsu uztura un vingrošanas programmas ietekmes rezultātus uz ķermeni.

Kā ātri atbrīvoties no gāzēm, sāpēm un vēdera uzpūšanās, uzskata ārsti

Daudzi cilvēki veic darbību, lai sasniegtu. Viņi acīmredzot saglabājas uz diētu un smagiem darbiniekiem sporta zālē - tuvāk ir tas, ka viņi nesaņem rezultātus un pat nepamanīs, jo tie nenosaka rezultātus! Jūs varat darīt, iesaistīties darot, bet bez pastāvīgas atsauksmes, kas nodrošina ķermeņa kompozīcijas testēšanu, jums nav iespējams noskaidrot, vai visa šī darbība jūs sasniegs mērķi. Vienīgie mērķi, kas ir cienīgi jūsu centieni, ir tauku un muskuļu paplašinājumu zudums, nevis svara zudums un svara pieaugums.

Piemēram, ja jūs zaudējat svaru, bet izlādētā svara veids ir muskuļi, tad jūs pārvietojat nepareizā virzienā, un jums ir jāmaina programma! Ja jūs zaudējat taukus un saglabājat muskuļus, jūsu programma darbojas, un jums nav nepieciešams kaut ko mainīt.

Galīgais fāze uzlabo produktu laiku, daudzumu un kombināciju, lai tulkotu lielāko daļu tauku dedzināšanu. Šis līdzsvars ietver pārtiku ik pēc 4 stundām, nekad garām brokastis, piesātinātas ar sadraudzību un neēd pēc plkst.

Kāds ir tauku slāņa vidējais līmenis? Vidēji procentuālais procents tauki organismā atšķiras atkarībā no grīdas un vecuma grupa. Un vīriešiem un sievietēm ar vecumu, tauku slānis palielinās, bet samazinās plānā ķermeņa svars. Saskaņā ar Dr. William Evans, personas pētniecības centra darbinieku, vidēja persona zaudē 3 kg.

Kā ātri atbrīvoties no gāzēm, sāpēm un vēdera uzpūšanās, uzskata ārsti

Masveida tievs ķermenis katru desmit gadu laikā pēc 20 gadu vecuma sasniegšanas. Muskuļu zaudējumu ātrums palielinās par 45 gadiem. Ar vecumu lielākā daļa cilvēku palielina taukus, pat tad, ja ķermeņa svars nemainās daudz; Muskuļi tiek samazināti kā tauki uzkrājas.

Kāds ir "ideāls" tauku slānis līmenis? Jāatzīmē, ka tauku slāņa līmenis zem vidējo diapazonu ne vienmēr ir ideāli diapazoni.

reālistisks svara zudums 21 dienu noteikt

Galu galā, kurš vēlas būt vienkārši "vidējais"? Pārdomājiet savu lomu modeli Barbie joprojām ir pirmais lomu paraugs, ko izceļ daudzas jaunas meitenes. Bet būsim godīgi.

1. Jūtieties labi par sevi šodien

Ir labāks veids, kā dzīvot mūsu dzīvē nekā izlikties. Izvēlieties pozitīvus lomu modeļus. Izvēlieties lomu modeļus, kas palīdz jums justies labi par to, kas jūs esat, nevis tie, kas liek jums justies slikti.

Atrodiet sieviešu lomu, kas ir spēcīga, veselīga un reāla! Turpinājums 3.

reālistisks svara zudums 21 dienu noteikt

Ziniet, kas liek jums pārēsties Galvenais, lai saglabātu motivāciju, ir zināt, kur ir jūsu problemātiskās jomas, un ir plāns, kā rīkoties ar viņiem. Vai jūs izmantojat pārtiku, lai tiktu galā ar vilšanos, noraidīšanu, garlaicību vai pat personisku panākumu?

Brainstorm daži veselīgāki veidi, kā tikt galā ar garastāvokļa svārstībām, kas nav saistītas ar pārtiku. Turklāt, kontrolējiet savu vidi, lai izvairītos no uzkrāšanās uz kaloriju saturošiem pārtikas produktiem, ja jūtaties vīlušies, noraidīti vai garlaicīgi. Pat ja jums nav celiakijas, mazāk kviešu uzņemšana bieži uzlabo gāzes simptomus, ja jums ir kviešu, rudzu un miežu lipekļa nepanesamība, saka Dr Raymond.

Suņu slimības Pārslēgt navigāciju Mūsu mājdzīvnieki Suņu slimības Kā sadedzināt vēdera un sānu taukus nedēļā mājās.

Jūs čiekuri. Spēcīgi iegurņa pamatnes muskuļi var palīdzēt novērst gāzu izplūšanu sociāli nepieņemamā laikā, saka Dr Shaukat. Praktizējiet saspringtu, it kā trīs sekundes turot urīnā, pēc tam trīs sekundes atpūtieties un atkārtojiet. Sieviešu kārpas mēdz būt smirdošākas nekā vīriešu, jo ir augstāka smaržīgā ķīmiskā sērūdeņraža koncentrācija.

reālistisks svara zudums 21 dienu noteikt

Saglabājiet pārtikas žurnālu.