Kā ātri lēkt sākt svara zudumu, Lēkšanas noteikumi

Pirms sākt mācības, izdariet nelielu iesildīšanos, lai sagatavotu muskuļus un kārtīgi uzkarsē to: Savelk muskuļus, izelpojot, ieelpojiet vēdera priekšējās sienas. Jo īpaši plecu josta, muguras un preses jomā.

Andris Zarins Līdz šim nav vairs strīdu par to, kas ir labāk: kardio vai spēka treniņa. Pētījums Leslie Willis Leslie H. Willis un viņa kolēģi no duke University konstatēts, ka vingrinājumi ir labāk kombinēt.

Mēneša svara zaudēšanas uztura un treniņu plāns

Dalībnieki, kas veica tikai kardio vingrinājumus, ir zaudējuši vairāk tauku. Bet ir cilvēki, kas kombinētās kardio ar spēka treniņiem, ne tikai zaudējis, bet arī palielina muskuļu masu. Sanāk, ka maksimālu efektu, jums ir nepieciešams veikt kardio un spēka vingrinājumi. Pirmie vairāk enerģijas, toties otrie sūknis muskuļus un rēķina skābekļa parādu, kas palīdzēs dedzināt kalorijas, ne tikai treniņā, bet arī pēc tās.

Vispirms apsveriet iespējas, kurām nepieciešams aprīkojums: stienis, atsvari, auklas, apdrukāta bumbu, un pēc tam pāriet uz vingrinājumiem ar savu svaru, kas sadedzina taukus. Vingrinājumi ar aprīkojumu Tracery Šis vingrinājums ir skaidri izgudrots ellē. Vispirms jūs tupēt stienis uz krūtīm, un tad neapstājoties darāt jimboy obvertitur.

Pārvietot lēni nevar: jūs zaudēsiet ātrumu un inerci, un jums būtu nepieciešams papildu undergrowth, lai spiediet stieni uz augšu. Tāpēc tracery darbojas ļoti intensīvi un pavadīt jūru enerģijas.

Tracery labi slodze gurni un gūžas, plecus un muguru. Arī darbā tiek iesaistīti vēdera preses muskuļus. Izvēlies tādu svaru, lai veiktu 10 tracery bez apstāšanās, bet vēl labāk — ieslēdziet tos intervāls treniņu, un jums būs žēl, ka ir dzimuši uz gaismu. Dubultās vilnis virves Pētījums Charles J. Fountaine no Minesotas Universitātes Duluth liecina, ka 10 minūšu treniņš ar diviem trošu ļauj sadedzināt ,5 kkal — aptuveni divas reizes vairāk, nekā skrienot.

Vingrinājumi ar aprīkojumu

Eksperimenta dalībnieki izpildīja vertikālo vilni ar abām rokām par vairāk nekā 15 sekundēm, un pēc tam atpūtās 45 sekundes. Un tā 10 reizes. Laikā šo uzdevumu labi noslogoti visplašākās muguras muskuļus, priekšējās deltas, kā sinerģisti uzstājas aizmugurējie pērļu un trapece. Tātad, darbs ir ne tikai palīdz tērēt kalorijas, bet arī labi noslogo visu virsroku ķermeņa. Arī darbā tiek iesaistīti quads un dibens, un preses un extensors muguras stabilizē korpusu.

Kā sākt ātru svara zaudēšanu mājās?

Mēģiniet atkārtot eksperimentu Charles J. Fountaine un darīt 10 pieejām 15 sekundes. Ja grūti, samaziniet darba laiks līdz 10 sekundēm. Var arī sastādīt intervāls treniņu no dažādiem vingrinājumiem ar virves, kas parādītas video.

Met bumbas pie sienas Met bumbas pie sienas atgādina tracery. Vispirms jums ir iet uz tupēt, tad ir nepieciešams iztaisnot, bet tā vietā jimboy obvertitur mest bumbu pret sienu. Šis vingrinājums ņemot vērā, quads un dibens, pleci, muguras, trapeces veida, muskuļu miza.

Met bumbu nepieciešams, lai veiktu ar augstu intensitāti un slodzi var mainīt izmēru, palielinot svaru bumbu un regulējot augstumu, uz kuras jūs mest.

Veiciet piegājienus pa reizes vai ieslēdziet metienus pa intervāls treniņu. Piemēram, 30 sekundes mest bumbu, bet atlikums minūtes dariet burpee, un tā līdz brīdim, kamēr nav ieskaitīts met.

1. Izlaidiet sienu

Grūšana svarbumbu Eksaminējamajiem izpildīja sešas jerks par 15 sekundēm, un pēc tam atpūtās 15 sekundes. Un tā 20 minūtes.

  • vingrojumi notievēšanai - One Two Slim
  • Kā ātri zaudēt svaru - Keto Diet
  • Pārmaiņus kardio un spēka treniņi Spēka un sirds kombinācija ir ideāls svara zaudēšanas risinājums.
  • Slodzes palielināšanai ir atļauts ņemt hanteles.
  • Lēkšana uz virves svara zudums
  • Pagrindinis » » Aerobikas vingrinājumi adelgazaram un vēdera zaudēšanai Aerobikas vingrinājumi adelgazaram un vēdera zaudēšanai Daudzus aerobos vingrinājumus var veikt mājās, piemēram, lekt apkārt, kāpt augšup un lejup, dejojot, piemēram, televizora priekšā, un tie ir lieliski, lai palielinātu fizisko pretestību un sadedzinātu kalorijas, kas stimulē asinsriti, plaušu darbību.
  • Kā zaudēt svaru mēneša laikā?
  • Ideāls ilgst sirds uzskatāms laiks no 20 līdz 60 minūtēm.

Aeroba, izmantojot dalībnieki dedzināja 13,6 kcal minūtē, un anaerobi — 6,6 kcal. Sanāk 20,2 kcal minūtē un kcal 20 minūšu laikā! Papildus pastiprinātas sadedzinot kalorijas, svarbumbu raušana ir noderīga, lai sūknēšanas muguras un kāju nostiprināšanai plaukstas un spēku rokturis.

Uzdevums attīsta izturību un ātrumu, trenē koordināciju.

tehniski slimming guinot smadzeņu bojājumi svara zudums

Lai sadedzinātu vairāk kaloriju, izvēlieties pieci vingrinājumi ar kettlebells un pēc trīs apļi pa 15 atkārtojumiem katrai no tām ar 30 sekunžu pārtraukumiem starp vingrinājumiem. Vingrinājumi ar savu svaru Lecamaukla Vienlaikus lekt caur lecamaukla strādā kāju muskuļi, triceps un krūšu muskuļus. Uzdevums var sadedzināt no līdz 1 kkal stundā atkarībā no intensitātes. Atšķirībā no skriešanas, lekt mazāka slodze ceļgaliem, jo jūs zemes uz vairākiem abas kājas.

Tas būs papildus pluss, lai cilvēkiem ar lieko svaru. Jūs varat sākt savu treniņu ar lecamauklas: lekt palīdzēs labi sakarsē ķermeni, lai šādus vingrinājumus.

kesan amc novājēšana japan kā noņemt taukus no krūšu zonas

Pēc locītavu iesildīšanās uzlieciet taimeri un lēkt 45 sekundes vidējā tempā, pēc tam 15 sekunžu laikā — ātri. Atpūtieties minūti un atkārtojiet vēl deviņas reizes.

svara zudums ar pārtikas apvienojot imperial valley svara zudums

Ja jūs vēlaties sadedzināt vēl vairāk kaloriju, iemācīsieties dubultu lēkt. Šeit ir laba shēma, lai mācītos: divi vienvietīgie lēcienus ar vienu dual — atkārtot 10 reizes; divi vienvietīgie, divas dubultās — 10 reizes; divi vienvietīgie, trīs dubultās — 10 reizes, un tā tālāk.

PIN IT Apģērbs, kas vairs neder; pilna garuma foto, kas neizskatījās ļoti foršs; Svarīgs gaidāmais notikums, kurā cerības būt skaistai un slaidākai? Šie ir daži no visiem labi zināmajiem iemesliem, kāpēc dažas sievietes nolemj, ka vēlas zaudēt svaru! Uztura speciāliste un personīgā diēta Sabrina Lopes norāda, ka lielākā daļa cilvēku cenšas ievērot diētu estētisku iemeslu dēļ, jo viņi nav apmierināti ar savu izskatu vai tāpēc, ka ir ieguvuši nelielu svaru un vairs nav svara, kuru viņi bija pieraduši uzturēt. Bet jebkurā gadījumā lēmums zaudēt svaru neatkarīgi no iemesliem, kas sievieti noveda pie šīs izvēles, ir pilnīgi pozitīvs un, protams, ir pirmais solis, lai viņa patiešām sasniegtu gaidītos rezultātus. Tomēr problēma var rasties, kad sieviete pēkšņi nolemj, ka vēlas zaudēt svaru, un viņai nav laika apstāties un plānot, kāds būs šis svara zaudēšanas process.

Ja jūs jau mākat veikt dubultā, mēģiniet slavenais kritērijs Annie. Vispirms darāt pēc 50 dubultā lekt un uzbrauktuves korpuss no guļus stāvokļatad pēc 40, 30, 20 un Un tas viss laikā un bez pārtraukumiem atpūtai. Arī jūs varat dažādot savus treniņus, pievienojot citus vingrinājumus ar lecamaukla. Burpee Augstas intensitātes kauja treniņu ar burpee deg no 8 līdz svara zuduma mērķi kcal minūtē.

nj novājēšanas uzņēmums ātra svara zudums dienā

Tas ir, padarot burpee, jūs varat sadedzināt kcal 20 minūtes. Arī jūs varat sarežģīt uzdevumu, pievienojot lekt uz korpusu, lekt fretboard, pievilkšanās un citas variācijas. Šeit ir dažas iespējas, lai treniņa: Lejup kāpņu telpa burpee iesācējiem. Veiciet tālāk 10, kā ātri lēkt sākt svara zudumu, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 burpee ar atpūtu minūtē, starp piegājieniem.

Veiciet burpee, atpūtieties pēc nepieciešamības.

Kā ātri zaudēt svaru.

Divas minūtes burpee uzlabotas. Iestatiet taimeri un padariet pēc iespējas vairāk burpee divas minūtes. Sekojiet, lai nav cietusi tehnika: pieskaroties krūtīm un gurniem grīdas, augšējā punktā hop off no zemes. Izmantot "Klinšu Kāpējs' Lūdzu, pieņemiet uzsvars guļus un pārmaiņus saliekt jūsu ceļgaliem, it kā cenšoties kā ātri lēkt sākt svara zudumu tos līdz krūtīm. Vingrinājums labi sūkņiem preses muskuļi-gūžas saliecēja, bet samazinot intensitāti palielina kaloriju patēriņu.

Atkarībā no svara, jūs varat tērēt no 8 līdz 12 kcal minūtē.

3 vienkārši izgudrojumi ar līdzstrāvas motoru

Protams, jūs nevarēsiet veikt "klinšu kāpējs' minūtes pēc kārtas. Tā vietā apvienot to ar citiem vingrinājumiem, kas intervāla treniņam.

Piemēram, 20 lec "klinšu kāpējs', 10 pushups var ar ceļgalu20 lec "Jumping Jack", 15 gaisa pietupieni. Veiciet apļus, atpūta starp riņķiem — 30 sekundes. Var arī darīt, "klinšu kāpējs' protokolu Tabata: 20 sekundēm aktīvā izpildes, 10 sekundes atpūtai.

Apļu skaits — pēc pašsajūtas. Squats ar lēkšanu Squats bez stieņi un hanteles grūti nosaukt par efektīviem vingrinājumiem.