Kā palikt motivēts svara zuduma laikā, Bieži uzturs - Diēta - Svara Vadība -

Tālāk sekojiet vienkāršajai loģikai. Ar negatīvu bilanci ir taisnība tieši pretēji - lai aizpildītu deficītu, sākas mūsu pašu audu apstrāde, un attiecīgi cilvēks zaudē svaru. Saldējuma vietā deserts bija zemenes un mellenes. Paškontrole ir veiksmes atslēga Viss, ko jūs darāt un kādus rezultātus sasniedzat, ir rūpīgi jāuzrauga, jo ir patīkami skatīties uz nobraukto ceļu. Tievēšana guļot Kvalitatīvs miegs ir veiksmes atslēga.

Jāuzmanās, lai olbaltumvielas nesajauktos ar ogļhidrātiem. Pilnīgi izslēgt tos nedarbosies. Galu galā ogļhidrāti ir iesaistīti olbaltumvielu asimilācijā organismā, taču tomēr nav ieteicams kopā patērēt lielu daudzumu ogļhidrātu un olbaltumvielu pārtiku.

Plato efekts

Noderīgi padomi - kad nepietiek gribasspēka zaudēt svaru, izvēlieties sev to, kas jums patiks. Tiem, kas vēlas plānas jostasvietas, elastīgus gurnus un slaidas kājas, ir procedūras, kas veicina svara zaudēšanu un sniedz prieku: Kreatīna priekšrocības tauku zudums pirts vai somu pirts apmeklējums; silta vanna dabas garšaugu svara zudums metabolisms ēterisko eļļu un jūras sāls aromātiem; iesaiņojumi ar medu, balto mālu, šokolādi; masāžas sesijas.

Kā mīlēt sportu Cilvēkiem ar lieko svaru ir ārkārtīgi grūti piespiest sevi vingrot. Cilvēki to atlika pirmdien, nedēļā, gadā utt. Tomēr pat nelielas fiziskās aktivitātes dod jūtamu efektu. Lai sāktu nodarboties ar sportu, nav nepieciešams apmeklēt fitnesa zāles vai citus grupas vingrinājumus. Pietiekami pat mājas tīrīšana. Pēc 2 stundu intensīvas tīrīšanas un gludināšanas tiek sadedzināti apmēram kcal. Un, ja jūs nolemjat veikt rīta vingrinājumus vai pat vingrinājumu komplektu, rezultāts ilgi nebūs redzams.

Triki par labu

Nelietojiet izmisumā. Šeit ir 8 padomi, kas palīdzēs attīstīt gribasspēku, zaudēt papildu mārciņas un saglabāt vēlamo svaru: Spēcīga motivācija Pārliecinieties, ka svara zaudēšana ir patiešām svarīga.

Vai esat kādreiz domājuši, kāpēc vairākums apgalvo, ka vēlas atrast slaidu figūru, bet ne daudziem tas ir izdevies? Iemesls ir tas, ka bieži tas nav tikai pienācīgas motivācijas trūkums.

Labākā motivācija zaudēt svaru

Kāpēc jūs vēlaties zaudēt svaru? Jūtas veseli, izskatās lieliski vai tāpēc, ka sabiedrība, kurā mēs dzīvojam, mums uzliek savu skaistuma kultu. Atgūstot par 1—2 kg, tas ir gandrīz mirstīgs grēks.

Jums, iespējams, nav nekādas motivācijas zaudēt svaru, ja vienīgais iemesls ir būt kā skaistulēm no Cosmopolitan. Pārliecinieties, ka pamatojums atšķiras no vispārējās histērijas, ko piepludina plašsaziņas līdzekļi. Zaudēt un saglabāt svaru ilgtermiņā Vienīgais veids, kā panākt veselīgu un ilgtspējīgu kā palikt motivēts svara zuduma laikā zaudēšanu, ir apzināta izpratne, ka zaudēt svaru nav tik svarīgi.

Ar tik maz laika, lai to rezerves, viņa parasti nonāca ātrās ēdināšanas. Tipiska dienas diēta: nachos, hamburgers, saldējums un soda.

Kur svarīgāk ir saglabāt formas parametrus. Ir labi saprast, ka zaudēt svaru bieži ir vieglāk nekā uzturēt svaru. Ir svarīgi pieņemt faktu, ka jums būs jāmaina dzīvesveids un tas jāsaglabā. Tas prasīs vismaz sešus mēnešus. Tievēšana guļot Kvalitatīvs miegs ir veiksmes atslēga. Visvairāk hroniski trūkst miega. Jūs to pat varat nepamanīt, jo lielākajai daļai tas šķiet dabisks stāvoklis.

Tomēr miega trūkums pasliktina prefrontālās garozas funkciju - smadzeņu daļu, kas ir atbildīga par paškontroli. Vairumā gadījumu problēma ir tieši miega daudzumā, nevis tā kvalitātē. Viņam atņemšana postoši ietekmē.

Kopumā nobrieduša cilvēka pamata nepieciešamība pēc miega ir 7—9 stundas. Lai iegūtu gribasspēku un zaudētu svaru, jums jāveido sapnis. Stress kontrolēts Pastāvīga stresa apstākļos mēs saprotam, ka tas nav labvēlīgs mūsu veselībai, taču tikai nedaudzi apzinās tā kaitīgo iedarbību. Ja jums ir spriedze, smadzenes mūs mudina uz dažādiem kārdinājumiem - saldumiem, alkoholu utt.

Kā iet uz diētu, stimulējošo lielu motivāciju svara zudums

Tāpēc ir ļoti svarīgi kontrolēt stresa situācijas. Ilgu laiku nebūsi bez ēdiena Cilvēki, kuri cenšas zaudēt svaru, dramatiski samazina uzņemto kaloriju daudzumu, izlaiž ēdienreizes vai ēd ļoti maz.

kā palikt motivēts svara zuduma laikā

Tomēr mūsu smadzenes nekavējoties uz to reaģē, cukura līmenis asinīs pazeminās, un tas signalizē par bada draudiem.

Līdz ar to nekontrolēta rijība. Pārnēsājiet veselīgas uzkodas. Pretējā gadījumā, visticamāk, ēdīs vairāk nevēlamo ēdienu, aizdomājot badu. Plānojiet un padomājiet par savu ēdienu. Gribasspēks ir ierobežots resurss.

Nodoms zaudēt svaru bez mums gribasspēka, lai arī cik mazs tas būtu, tiek tērēts mūsu izziņas resursiem un liek mums pārmērīgi strādāt.

Related Content

Tas nozīmē, ka jums ir jāizlemj, ko ēst brokastīs, pusdienās un vakariņās. Tādējādi jūs neradāt pārmērīgu slogu savam gribasspēkam, noņemot no redzes lauka kaitīgus produktus un koncentrējoties uz tiem, kas veicina svara zaudēšanu. Analizēt un mācīties no neveiksmēm Domājot godīgi, pastāv iespēja, ka jūs kādā brīdī kārdināsit. Lielākā daļa sabojājas, ēdot veselu kūku atsevišķi, un tad seko solījums to vairs neatļaut. Tomēr ieteicams vienkārši analizēt cēloņus, atrast veidus un līdzekļus, kas nākotnē palīdzēs novērst šīs darbības.

Rīkojies tagad Ticiet man, jūs varat zaudēt svaru uz visiem laikiem ketogēns ātrs svara zudums no tā, cik reizes esat mēģinājis pagātnē. Dodiet kā palikt motivēts svara zuduma laikā iespēju.

Pasaki pats, es varu kā palikt motivēts svara zuduma laikā darīt. Analizējiet savas neveiksmes, izsekojiet progresam. Laiks var šķist ļoti garš, taču tas tik un tā pāries, kāpēc gan nesākt tieši tagad. Neizliecieties no ceļa, koncentrējieties uz lielo attēlu, un jūs iegūsit rezultātus, par kuriem vienmēr sapņojat.

Ja vēlaties zaudēt svaru cik ātri vien iespējams, gribasspēka trūkums nav iemesls atteikties no slaidās figūras. Šāds pieprasījums pēdējā mēneša laikā ir iesniegts divsimt astoņas reizes.

Mēs reizinām ar divpadsmit, un kļūst skaidrs, ka vismaz divarpus tūkstoši krieviski runājošo interneta lietotāju pašlaik ir sagūstīti diezgan izplatītos nepareizos priekšstatos un mītos par svara zaudēšanu.

kā palikt motivēts svara zuduma laikā

Maldības un mīti Kādus nepareizus priekšstatus un mītus par svara zaudēšanu es domāju? Čukovska grāmatas "No diviem līdz pieciem". Zēns jautā tantei: "Kņava Kļava, vai jūs varētu apēst mirušu žurku par miljonu rubļu Nu, vispār, izdariet dažādus darbus, kas ir senatnes varoņu cienīgi.

kā palikt motivēts svara zuduma laikā

Viss, kas jums nepieciešams, ir spēja veikt dažas vienkāršas darbības katru dienu apmēram 2,5 līdz 3 mēnešus. Savās nodaļās es sīki un daudzas reizes paskaidroju, kas tieši jādara, lai bez rezervācijas, viņuprāt, nebūtu gribasspēka zaudēt svaru vienreiz un uz visiem.

Nedaudz vēlāk es atgriezīšos pie šīs tēmas. Domāšanas stereotipi svara zaudēšanas jautājumā Un tas ir pārsteidzoši, cik stingri cilvēki turas pie parastajiem stereotipiem par domāšanu svara zaudēšanas jautājumā.

Šo stereotipu nav tik daudz, taču tie ir stingri iesakņojušies masu apziņā. Pēc stabilitātes samazināšanās pakāpes tos var sakārtot šādi.

Stratēģijas izstrāde

Ēd mazāk! Turklāt ne izglītībai, ne pārvadātāja sociālajam statusam nav nozīmes.

  1. Vidējais svars katru nedēļu zaudējumi no svara vērotāji
  2. Sriracha tauku zudums
  3. Jāuzmanās, lai olbaltumvielas nesajauktos ar ogļhidrātiem.
  4. Dažreiz mēs sākam zaudēt svaru, izmantojot uzturu un vingrojumu plānu, bet mēs neaptveram.
  5. VAI ĀBOLU SIDRA ETIĶIS PALĪDZ ZAUDĒT SVARU? - VESELĪBA

Tas var būt rezerves pulkvedis, skolas skolotājs vai tuvējā lielveikala iekrāvējs. Šaubīties par šīs paradigmas atbalstītāju ir gandrīz neiespējami. Ēd mazāk, un tas arī viss. Ja jūs uzdrošināsities tam nepiekrist, uz jums attiecas daudz argumentu, kam absolūti nav nekā kopīga ar veselo saprātu, loģiku vai vismaz ar skolas anatomijas un fizioloģijas kursu. Vai ar galveno sastāvdaļu rīsi, griķi utt. Vairāk jāskrien! Ar svaru 80 kg - kcal, bet ar kg - kcal.

Kārlis Apkalns - \

Ja mēs ņemam vērā, ka šī hipotētiskā cilvēka dienā apēstā ēdiena ikdienas enerģētiskā vērtība ir kaut kur no līdz kcal, tad visvienkāršākais aritmētiskais aprēķins parāda, ka viņam dienā jāskrien apmēram sešas ar pusi stundas, lai pilnībā sadedzinātu ikdienas uzturu! Un tas joprojām nav saistīts ar mikrotraumu problēmu iegurņa, ceļgalu un potīšu locītavās, skrienot uz cietas virsmas liekā ķermeņa svara klātbūtnē. Un tas, ka šīs mikrotraumas novedīs pie artrozes, artrīta un citiem priekiem, jums nav jādodas pie zīlnieka.

Tāpēc varbūt jā, jums ir jāskrien vairāk, bet dariet to saprātīgi. Citi viedokļi par svara zaudēšanu Ir arī citi viedokļi par svara zaudēšanu, piemēram, uzturs pēc asins veida, atsevišķs uzturs, uzturs saskaņā ar ajūrvēdas principiem.

Viņi aizņem mazāku tirgus segmentu, bet viņu sekotājiem ir raksturīga paaugstināta tendence uz paaugstināšanu. Rezumējot, es atkārtošu pēc Viljama pēc mūsējiem, pēc Šekspīra: "Draugs Horatio, pasaulē ir daudz to, par ko mūsu gudrie nav sapņojuši! Tāpēc, ievērojot Occam principu, mēs nepareizināsim entītijas vairāk, nekā nepieciešams. Kā zaudēt svaru, ja "nav gribasspēka"? Mēģināsim tikt galā ar diētas pamatprincipiem. Salīdzinoši runājot, cilvēka ķermenis ir mašīna vai mehānisms, ja vēlaties, lai apstrādātu tajā piegādāto enerģiju, lai uzturētu: pirmkārt, tā iekšējo darba stāvokli un, otrkārt, dažu ārēju fizisko darbību veikšanu.

Šī pati enerģija pie mums nonāk ēdiena un dažādu dzērienu veidā. Visiem izstrādājumiem ir atšķirīgas vērtības gan sastāva, gan enerģijas ziņā.

kā palikt motivēts svara zuduma laikā

Tālāk sekojiet vienkāršajai loģikai. Pastāv līdzsvars starp enerģijas daudzumu, kas nonāk ķermenī, un tās patēriņu. Ja šī bilance ir nulle, tas ir, cik ir atnācis, tik daudz ir palicis, svars paliek tajā pašā līmenī. Ar pozitīvu bilanci ienākošā enerģija ir lielāka nekā iztērētā enerģija, un tā tiek saglabāta rezervē nākotnē, tauku uzkrājumu veidā - svars palielinās.

Ar negatīvu bilanci ir taisnība tieši pretēji - lai aizpildītu deficītu, sākas mūsu pašu audu apstrāde, un attiecīgi cilvēks zaudē svaru. Liekas, ka viss ir elementāri. Diemžēl šeit mēs saskaramies ar vēl vienu pretrunu. Tas viss ir saistīts ar dažādu audu blīvumu.