Kā aktivizēšanas svara zudums dabiski

Cilvēka organismā vielu ražo ļoti mazos daudzumos, nepietiek, lai nodrošinātu visas šūnas un audus. Tā rezultātā cukura līmenis asinīs saglabājas stabils ilgu laiku, un bada sajūta mazinās. Ādas alerģijas vai brūces tas ir jāizmanto ar piesardzību Saglabāt siltu.

Kādas olbaltumvielas svara zudumam. Olbaltumvielu patēriņš svara zaudēšanai: mīti un patiesība. Kā darbojas olbaltumvielas Kādas olbaltumvielas svara zudumam. Kā darbojas olbaltumvielas Olbaltumvielas svara zudumam ir lielisks nevēlamā ēdiena aizstājējs, ļauj pēc iespējas ātrāk zaudēt svaru. Olbaltumvielas ir olbaltumvielas sporta formulas formā, kuras mēs sajaucam ūdenī pienā, sulā un izmantojam, lai paātrinātu tauku sadedzināšanu.

Šodien mēs runāsim par to, kāpēc olbaltumvielas svara zudumam ir īpaši populārs papildinājums, kā arī uzsvērsim tā lietošanas noteikumus. Kāpēc proteīns? Olbaltumvielu pulveris jums palīdzēs: Lai samazinātu Runa ir par tīru olbaltumvielu, kas ir visbarojošākā uzturviela salīdzinājumā ar taukiem un ogļhidrātiem.

Uz vienu olbaltumvielu gramu ir 4 kalorijas, savukārt 1 gramā tauku ir 9 enerģijas vienības. Ogļhidrāti satur arī 4 kalorijas, bet provocē insulīna ražošanu, kas kavē tauku sadedzināšanu; Saglabājiet muskuļus un veselību, vienlaikus zaudējot svaru Olbaltumvielas ir struktūra, kas uztur muskuļu tonusu, cilvēka pievilcīgu izskatu. Olbaltumvielas sastāv no aminoskābēm, kuru deficīts var negatīvi ietekmēt visu ķermeņa sistēmu darbību, ieskaitot smadzenes; Nomainiet olbaltumvielu Jums nevajadzētu pilnībā atteikties no tiem, kaut vai tikai tāpēc, ka veselībai, pat zaudējot svaru, ir nepieciešami nedaudz augstas kvalitātes tauki.

Bet lielākā daļa olbaltumvielu pārtikas satur pārāk daudz tauku, kas negatīvi ietekmē svara zudumu; Vienkāršojiet svara zudumu Lai zaudētu svaru, mums ir jālieto mazāk kaloriju nekā mēs saņemam no ēdiena.

svara zudums balonu nāves gadījumi

Uzdevums ir vienkāršs, taču, skaitot, lielākajai daļai "svara zaudētāju" situācija ir sarežģīta. Katra produkta kaloriju saturs jāaprēķina pēc saviem noteikumiem. Tas ir papildu hemoroīds, kas vairumu no mums iedzen stresa stāvoklī.

Ar olbaltumvielām viss ir vienkārši: es paskatījos uz produkta sastāvu, ar mērkaroti izmēru pulveri, izšķīdināju to ūdenī un izdzēru. Ietaupījums pūļu un ēdiena gatavošanā ir milzīgs. Sporta uztura mīnusi Olbaltumvielas svara zudumam ir piešķirtas ar daudzām priekšrocībām. Bet nevajadzētu aizmirst par mīnusiem: Nauda Olbaltumvielas pulvera veidā ir dārgākas nekā olu, piena, biezpiena, lētu gaļas un zivju avotu olbaltumvielas.

Tas jo īpaši attiecas uz ārvalstu produktiem, kas tieši atkarīgi no nacionālās valūtas maiņas kursa. Olbaltumvielas ir pulveris, ko gatavo no tā paša piena, biezpiena kazeīna vai olām. Vienkārši gudrie onkuļu ražotāji paņēma šo izejvielu, pārstrādāja un guva no tā peļņu.

svara zudums kafijas zīmoli

Dabiski, ka olbaltumvielu novājēšanu saldie kartupeļi no olbaltumvielām nevar būt lētāks par gramu "muskuļu veidotāja" no olām vai biezpiena.

Izņēmums ir sojas proteīns, par kuru mēs runāsim kā aktivizēšanas svara zudums dabiski.

Sporta uztura mīnusi

Jūsu gadījumā tas ir racionāli; Jūs varat uzskriet viltus Gadās, ka sastāvā tiek deklarēta augstas kvalitātes olbaltumviela no piena vai olām, un salīdzinoši dārgo dzīvnieku izcelsmes produktu vietā iepakojumā tiek "ielej" lētas augu olbaltumvielas. Neļaujiet sevi apmānīt par pārāk zemām cenām. Grams pārstrādāta produkta nevar būt lētāks par tādu pašu izejvielu daudzumu. Kam vajadzīgi proteīni svara zaudēšanai? Ja jūs neesat slikts students, un pastāvīgai ēdiena gatavošanai nav laika, tad olbaltumvielas svara zaudēšanai ir domātas tieši jums.

Zaudēt svaru ir daļēja maltīte. Cilvēkam, kurš intensīvi strādā visu dienu, ir grūti atrast laiku ēdienreizēm. Olbaltumvielas ir zāles pret slinku lieko svaru; Pašdisciplīnas trūkums, lai regulāri uzturētu kalorijas Visas barības vielas jau ir ieskaitītas sporta pārtikas iepakojumā.

Mēs neaizstājam visu uzturu ar olbaltumvielu pulveri, tāpēc mēs turpinām skaitīt kalorijas.

Kapsulas Dietonus

Bet daudz mazākā apjomā; Mēs ceram uz "varbūt" Fakts ir tāds, ka ir daudz grūtāk iegūt papildu kalorijas no olbaltumvielām nekā no taukiem un ogļhidrātiem. Pastāv tendence, ka cilvēki sāk ēst olbaltumvielas un zaudē svaru, neskaitot. Rezultāts nav "olbaltumvielu maģiskās īpašības", bet banāls kaloriju samazinājums olbaltumvielu piesātinājuma dēļ; Slikta vielmaiņa, daudzu gadu izturēšanās pret uzturu Ja vairākus gadus jūs galvenokārt ēdāt taukus, ceptus, saldus, tad ķermeņa struktūra var mainīties pat ar nelielu kaloriju pārpalikumu.

Ir formula, kas raksturo ideālo uzturvielu attiecību uzturā.

Zaudējot svaru, mēs palielinām olbaltumvielu īpatsvaru un iegūstam B-Z-U formātā. Kuru olbaltumvielu vajadzētu izvēlēties? Lai panāktu maksimālu tauku sadedzināšanu, vislabāk ir uzņemt olbaltumvielas ar augstu olbaltumvielu saturu.

"+a.rawdata.videos[f].label+'

Šādu olbaltumvielu veidi ir optimāli papildu mārciņu izdalīšanai: Sūkalu olbaltumvielu hidrolizāts Satur maksimālo olbaltumvielu daudzumu. Optimāli svara zaudēšanai, bet dārgi; Sūkalu olbaltumvielu izolāts No priekšrocībām - asimilējas pakāpeniski, uz ilgu laiku. Labi lietošanai naktī. Kā aktivizēšanas svara zudums dabiski analogs; Komplekss proteīns Dārga, bet vispilnīgākā aminoskābju sastāva ziņā. Optimālā kombinācija, pēc portāla Real Rocking datiem, ir kompleksa olbaltumvielu kombinācija dienas laikā ar naktī uzņemtu kazeīnu.

Visi 4 ir efektīvi svara zaudēšanai. Ko nevajadzētu lietot: Sojas proteīns.

keto svara zudums pārāk ātri

Piemērots masas iegūšanai, ideāli piemērots veģetāriešiem. Olbaltumvielu kvalitāte ir zema, un pati aktīvā viela ir maza; Olu olbaltumvielas. Jūs varat to nomainīt, ja jums ir nauda. Tas ātri uzsūcas par augstu cenu. Svara zaudēšanai tas nav ļoti forši; Regulārs serums.

Zems olbaltumvielu saturs, un tāpēc mēs arī to "noraidām". Kā lietot olbaltumvielas tauku zaudēšanai Olbaltumvielas svara zudumam darbojas tikai tad, ja izmantojat šādus noteikumus: Mēs neaizstājam visu diētu ar pulveri Ķermenim vajadzētu saņemt kvalitatīvus taukus un ogļhidrātus ar zemu glikēmisko indeksu. Pretējā gadījumā - hormonālie traucējumi nav taukuenerģijas zudums nav ogļhidrātu. Sporta uzturs šeit nav vainīgs: kā aktivizēšanas svara zudums dabiski ātra svara zuduma cenas piedeva, nevis pilnīga diētas aizstājēja; Svara zaudēšanai mēs atšķaida olbaltumvielas ūdenī Tajā nav kaloriju.

Mēs atšķaida ar ūdeni - no piedevas mēs ieskaitām tikai kalorijas. Lietojot olbaltumvielas ar sulu vai piedevu, pievienojiet enerģiju no šķidruma etiķetes piedevai; Pieņemsim, ka jums jāuzņem 2 grami olbaltumvielu uz kilogramu ķermeņa svara Piemērs: ar svaru 70 kg mēs patērējam gramus olbaltumvielu dienā.

kā slaids lightroom

Griesti ir 2,5 grami grami. Tālāk - darbs "pie tualetes". Patērētās barības vielas vienkārši netiks absorbētas; Lietojiet olbaltumvielas ļoti uzmanīgi, ja jums ir nieru darbības traucējumi Pirms lietošanas konsultējieties ar ārstu.

Bet tikai ar kompetentu speciālistu, nevis ar analfabētu zombiju, kurš neatšķir sporta piedevu no steroīdiem. Jebkurā gadījumā lielas olbaltumvielu devas jums ir kontrindicētas; Lietojiet olbaltumvielas daļēji.

  1. No kādiem pārtikas produktiem jāizvairās no gemitocītiskās astrocitomas (2. pakāpe)? - optikaitaliana.lv
  2. Recenzijas Funkcijas: Nomāc izaugsmi tauku audu.
  3. Svara zudums 30 dienu laikā
  4. 5 ēdienreizes dienā tauku zudums
  5. Maria genero svara zudums
  6. Dabisks ķermeņa ietīšanas zaudējumu svars
  7. Nhs svara zuduma maltītes

Piemēram, jums ir 3 pilnas maltītes. Vēl 3 patērē nelielu daudzumu olbaltumvielu no piedevas. Tas pasliktinās bada sajūtu un paātrinās vielmaiņu; Skaitiet kalorijas Jums jālieto par kalorijām mazāk, nekā jūs iztērējat dienā. Piemērs: jūsu likme ir enerģijas vienības. Lai zaudētu svaru, dienā jālieto no līdz vienībām. Samazinoties svaram, norma tiek pārskatīta, pakāpeniski samazinoties.

Olbaltumvielu satricinājumi ir sāta sajūta. Tajos nav ogļhidrātu un tauki praktiski nav. Ņemot šādu maisījumu, jūs nebadaties, bet tajā pašā laikā jūs patērējat minimālu kaloriju daudzumu. Svara zudums ir labākais, ja jūs apvienojat olbaltumvielu uzņemšanu ar fiziskām aktivitātēm. Bet, pat ja jūs neiet uz sporta zāli, jūs joprojām varat zaudēt svaru. Šādi maisījumi kā svara zaudēšanas līdzeklis var daļēji aizstāt brokastis un vakariņas. Pirms aprakstīt šāda uztura būtību, es vēlos jūs brīdināt.

Jums nevajadzētu pilnībā atteikties no parastajiem produktiem. Pretējā gadījumā jūs ievērojami graujiet savu veselību.

svara zudums kc

Svarīga sastāvdaļa ir uzņemšanas laiks un olbaltumvielu daudzums dienā. Neaizmirstiet arī par apmācību. Ja nav iespējams apmeklēt sporta zāli, mēs to darām mājās: aerobika utt. Pat nelielas fiziskās aktivitātes reizēm palielinās olbaltumvielu piedevu efektivitāti. Jūs, iespējams, domājat, kāpēc svara zaudēšanai ieteicams lietot olbaltumvielas?

Tā kā ir pierādīts: olbaltumvielas ļoti ātri noved pie piesātinājuma; palīdzēt atbrīvoties no vēlmes ēst saldumus; palielināt ķermeņa izturību un līdz ar to palielināt fizisko aktivitāšu toleranci; apēstās kalorijas pārvērš muskuļos, nevis taukos; kavē ogļhidrātu uzsūkšanos. Tā rezultātā cukura līmenis asinīs saglabājas stabils ilgu laiku, un bada sajūta mazinās.

Pirmkārt, es vēlētos norādīt uz visbiežāk sastopamo problēmu mūsu uzturā - retas maltītes reizes dienā. Turklāt lielākā daļa kaloriju patēriņa tiek apēsta vakarā pēc darba. Tas noved pie vielmaiņas palēnināšanās. Ķermenis sāk nolikt krājumus "uz vēlāku laiku". Lai zaudētu svaru, jums vajadzēs ēst nelielas maltītes reizes dienā. Un olbaltumvielu kokteiļi ir noderīgi uzkodām. Mēs to iepriekš sagatavojām kratītājā un paņēmām darbā.

Pirms 13 gadiem tika veikts interesants pētījums par olbaltumvielu efektivitāti svara zaudēšanai. Tās rezultāti tika publicēti Nutrition Journal. Tajā piedalījās 2 svara zaudēšanas grupas 10 mēnešus. Pirmais ēda pēc mazkaloriju diētas principiem. Otrais ēda kā parasti, bet ēdienreizes no 6 aizstāja ar olbaltumvielu maisījumu.

Rezultātā otrā grupa zaudēja vairāk kilogramu nekā tā, kas lietoja mazkaloriju diētu. Kā redzat, jūs varat sēdēt uz šādas diētas diezgan ilgi. Viss būs kā aktivizēšanas svara zudums dabiski no tā, cik daudz jums būs nepieciešams salocīt. Zaudējot svaru, pulvera daļa vienmēr ir mazāka nekā iegūstot muskuļu masu. Cik konkrēti, es rakstīju tālāk.

Olbaltumvielas ir visefektīvākās no rīta un pirms vai pēc fiziskās slodzes.