Intervāla apmācība velosipēdu svara zudums

Sports un fitness , Svara zudums Cik ilgi man vajadzētu palaist zaudēt svaru? Man patīk uzturēt lietas reālas, godīgas, un svara zaudēšana ir vairāk nekā tikai tauku izliešana - tā ir pilnīga dzīvesveida maiņa garīgi un fiziski. Tāpēc variējiet visus sprintus, mēģiniet savādāk. Atņemšana šeit ir tā, lai tā būtu tīra un vienkārša, jūs varat garšot vistas krūtiņu tik daudzos veidos, kā katru reizi to padarīt atšķirīgu.

Iedomājietie treniņu, kurā jū adedzināt daudz kaloriju, un, kad ta ir paveiktjū u ķermeni tundām un svara zudums pie manis turpina adedzināt vairāk kaloriju - un varbūt pat turpina adedzināt nākamajā dienā!

tauku sadedzināt optavia

Ko dar Saturs Kā darbojas augstas intensitātes intervāla apmācība Iedomājieties treniņu, kurā jūs intervāla apmācība velosipēdu svara zudums daudz kaloriju, un, kad tas ir paveikts, jūsu ķermenis stundām un stundām turpina sadedzināt vairāk kaloriju - un varbūt pat turpina sadedzināt nākamajā dienā! Ko darīt, ja jūs varētu sasniegt šo bonusa kaloriju sadedzināšanas efektu mazāk nekā pusē no parastā treniņa laika?

novājēšanu saldie kartupeļi

Kaut arī šis solījums par uzlabotu kaloriju sadedzināšanu var šķist kaut kas tāds, ko jūs redzētu iedomātā televizoram paredzētā vingrinājuma izstrādē vai dārgās burvju tablešu reklāmās, tas faktiski ir balstīts uz vienkāršu un labi izpētītu koncepciju, ko sauc par augstas intensitātes intervāla apmācību vai HIIT. Kas ir augstas intensitātes intervāla apmācība? Augstas intensitātes intervāla apmācības jēdziens ir diezgan vienkāršs.

rauga svara zudums

Lai veiktu HIIT, jūs iesildāties un pēc tam veicat intensīvu sirdsdarbības uzliesmojumu, kam seko pilns atkopšanas periods. Piemēram, HIIT treniņš ar velosipēdu var ietvert iekāpšanu velosipēdā, iesildīšanos 5 minūtes un pēc tam 6—8 30 sekunžu piepūli tik grūti, cik vien iespējams, kam seko ļoti viegla 90 sekunžu pedāļa maiņa starp katru 30 sekunžu piepūli. Kad esat pabeidzis katru no lielajiem centieniem, esat pabeidzis!

Izmantojot tādu rutīnu kā nupat aprakstītā, jūs varat sadedzināt tikpat daudz kaloriju, cik viegls vienas stundas brauciens ar velosipēdu, stimulēt vairāk muskuļus, ātrāk kļūt piemērotākiem un vēl ir laiks doties iepirkties jaunas drēbes, kas atbilst jūsu sarūkošajai jostasvietai.

12 veidi, kā sadedzināt vairāk kaloriju jebkura treniņa laikā

Kā darbojas augstas intensitātes intervāla apmācība Veicot vingrinājumus, jūsu ķermenis enerģijas izmantošanai izmanto skābekli. Bet, sasniedzot augstu intensitāti slodzes laikā, ķermeņa pieprasījums pēc skābekļa pārsniedz spēju elpot tik daudz skābekļa un nogādāt to muskuļos. Kad esat nonācis skābekļa parādā, muskuļi ne tikai sāk dedzināt un sākat smagi elpot, bet arī ievietojat savu ķermeni stāvoklī, kurā tam pēc fiziskās slodzes ir jāatmaksā šis skābekļa parāds.

konkursa krūtis un svara zudums

Lai gan parāda atmaksa var šķist sarežģīta tēma, kuru labāk pievērš uzmanību Money Girl, jūsu ķermenim faktiski ir diezgan viegli atmaksāt skābekļa parādu.

Jums vienkārši vajag vairāk elpot un elpot dziļāk. Un, kad jūs elpojat vairāk un elpojat dziļāk, jūsu ķermenis sadedzina vairāk kaloriju.

19 dienu tauku zudums

Atkarībā no tā, cik smagi esat strādājis, šī skābekļa atmaksa var palīdzēt jums sadedzināt no dažiem desmitiem līdz vairāk nekā simts papildu kaloriju katru stundu pēc treniņa līdz 24 stundām pēc darba pabeigšanas! Protams, šeit notiek augstas intensitātes intervāla treniņš. Papildus svara treniņiem viens no labākajiem veidiem, kā radīt lielu skābekļa patēriņu pēc treniņa, ir smags sirdsdarbs, ko veicat HIIT rutīnas laikā.

kā sadedzināt taukus ļoti ātri

Lai gan praktiski nebūtu iespējams radīt šo skābekļa parādu, braucot ar velosipēdu tik smagi, cik vien iespējams 10 minūtes, jūs varat viegli sadalīt šīs 10 minūtes vairākos 30—60 sekunžu centienos, kam seko ilgi atkopšanas periodi, un tomēr sasniegt to pašu kaloriju dedzinošs efekts!

Viss saturs šeit ir paredzēts tikai informatīviem nolūkiem.

Šis saturs neaizstāj jūsu veselības aprūpes sniedzēja profesionālo vērtējumu. Lūdzu, konsultējieties ar licencētu veselības aprūpes speciālistu par visiem individuālajiem jautājumiem un jautājumiem.