Viegli tauku dedzināšana dēlīši

Reps - 10 vai vairāk. Atpūtieties pusminūti un atkārtojiet no sākuma. Šoreiz cienījama vieta tiek piešķirta tīrīšanas līdzekļiem. Pēc vingrinājuma reizes veikšanas gulējiet uz muguras, velciet ceļus pie krūtīm, satveriet tos ar rokām, mēģiniet atslābināt vēderu. Receptes veselīgiem un garšīgiem ēdieniem.

Elvīra Klīdzējs, 5 janvāris Flat abs tiek veikti sporta - Un virtuvē. Izmantojiet mūsu 30 dienu ab izaicinājums un ēšanas stratēģijas, lai iegūtu glaimot kuņģī 30 dienu laikā!

Kas ir Yammer?

Diena Core tēlniecības laiks: Uzbrukums paslēptās kodols muskuļus Pat sievietēm, kuras citādi tievs un piemēroti var beigties ar vēdera suns dēļ underworked zemāku vēdera muskuļiem. Mēs izveidojām treniņu iekļūt dziļi vēdera muskuļiem, šķērsvirziena abdominis, kas pull jūsu jostasvietu kā korseti. Saņemiet 15 minūšu abs treniņu! Šis ir pirmais no pieciem dēļu testiem.

Turiet dēli tik ilgi, cik jūs varat ar pareizu formu. Jūsu mērķis ir veidot viegli tauku dedzināšana dēlīši pat 90 sekundēm. Cik ilgi jūs varat turēt to? Pierakstiet savu laiku, lai jūs varētu izsekot jūsu progresu. Ja jūs jau tagad var turēt baļķi 90 sekundes, izmēģiniet šos dēļu uzlabojumus. Kā to darīt dēli: Sākot augšpusē rosmes vingrojumi stāvoklī, saliekt jūsu līkumiem un samazināt sev uz leju, līdz jūs varat novirzīt savu svaru no rokām uz jūsu apakšdelmiem.

dedzinot taukus katru dienu slaids down cisternas

Jūsu ķermenis būtu veidotu taisnu līniju. Figūriekavas jūsu abs iedomājieties, kāds ir apmēram perforators jums zarnās un turiet. Koncentrējieties uz formas: Nenometiet gurnus vai paaugstināt jūsu muca.

30 dienu Abs izaicinājums | optikaitaliana.lv

Diena 4. Apmācības Padoms: Move Your Butt savu laupījumu, un jūsu vēders ir maz ticams partneri noziedzību.

  • Kā ieguldīt Penny krājumos - Investīcijas - , ēšanas režīmu maiņa
  • Kā noņemt vīrieša vēderu.
  • Spēka apmācības padomi un treniņi
  • Velotrenažieris: kā tikt galā ar zaudēt svaru? Programma un mācību rezultātiem

Lūk, kādēļ: Laika gaitā, sēž pārāk daba thoid pārskats svara zudums padara jūsu glutes praktiski bezjēdzīgi un izraisa jūsu gūžas saliecēja-muskuļi, kas savieno jūsu hipbones jūsu kājām, lai kļūtu stīvs.

Šī ložņu kartupeļu kombinētais tilts savu iegurni uz priekšu, kas palielina arch jūsu muguras un liek uzsvaru uz jūsu mugurkaulā.

vairumtirdzniecība

No kosmētikas viedokļa, tas liek jūsu vēdera ārā, padarot pat salīdzinoši plakana vēdera izspiesties. Tas viegli tauku dedzināšana dēlīši, ka, lai zaudēt savu intuīciju, jums strādāt jūsu muca.

Glute tilts gājienu un hip-augšstilbu raise palīdzēs jums iegūt spēcīgāku atpaliek. Apkarotu stingru gurnu saliecēja ar šo stiept: Ar izklupiena pozīciju, pazemināt sevi, lai jūsu atpakaļ ceļa balstās uz grīdas.

Pašdarināts tauku dedzināšana kokteilis

Push gurnus uz priekšu, turot muguru taisni, līdz jūs jūtaties stiept priekšā jūsu muguras gūžas. Turiet 10 sekundes, atpūsties, un atkārtot. Pārslēgties kājas. Jūs varat palielināt posms, sasniedzot rokas virs galvas.

25 Veidi, Kā Līdz Vasarai Saplacināt Vēderu

Diena Slim-Down stratēģija: ēst Mononepiesātināto tauki Uztura tauki ir viena uzturviela ar nopietnu attēla problēma: "Tauki pārtikā tiek pielīdzināta taukiem gurniem, bet tas nav tas pats Mūsu ķermeņi ir nepieciešams dažus taukus," saka Bonnie Taub- Dix, RD, autors Lasīts to pirms jums ēst to.

Getting pareizo summas no pareizajiem avotiem, ne tikai nodrošināt savu pārtiku nav garša, piemēram, kartona, bet arī var palīdzēt jums zaudēt spītīgs mārciņas jā, jūs lasīt, ka pareizi.

no tauku sejas zaudējums maksimālais tauku zaudējumu

Pētījums žurnālā Diabetes Care konstatēts, ka uzturs bagāts ar mononepiesātināto tauku piemēram, mandeles, avokado un olīvasvar novērst uzkrāšanos vēdera tauku. Apvienojot tauku un ogļhidrātu vienā ēdienreizē saglabās savu cukura līmeni asinīs stabils un palīdzēs jums izvairīties no izsalkuma izraisošu tapas un dips. Tas nav licences aiza vienā ginormous kanēļa sarakstā, lai gan.

Svaigi kartupeļi, 2.

Izplatiet savu tauku ogļhidr kombinācijas visas dienas garumā: dabas riekstu sviests uz pilngraudu grauzdiņš ar am, olīveļļas drizzled jūsu salāti pusdienās, guac ar veggies par uzkodām. Uzziniet vairāk par labu tauku pret slikti tauki un uzzināt, cik daudz tauku jums vajadzētu ēst.

Diena Core tēlniecības laiks: 4 Amazing Abs vingrinājumi Džiliana Michaels mums parādīja četras grūts vingrinājumi-Ielūkoties no viņas jaunākā DVD, Džiliana Michaels Killer Abs, kas septembrī- kas ir domāts, lai papildinātu savu esošo treniņu rutīnas divas reizes nedēļā.

Saņemt Džiliana ir abs treniņu!

8 labākās svara zudumu padomi tauku dedzināšana binaural

Diena 7. Apmācība Padoms: Dodiet Jūsu Abs atpūtu Jums nepieciešams tikai trīs sesijas nedēļā, lai redzētu maksimālu rezultātu-tiešām. Kas ir vairāk, jums vajadzētu pieturēties tikai 15 līdz 20 reps katrā kustībā. Joprojām vēlas, lai saņemtu savu sviedri uz šodienu? Izmēģiniet kādu kaloriju spridzināšanas kardio ar šo tempo treniņu!

Kur šie ir?

Dienas 8. Slim-Down stratēģija: Samazināt stresu Trauksme var radīt papildu kortizola hormonu, kas veicina ķermeņa uzglabāt tauku, jo jūsu vēders.

Saskaņā ar viegli tauku dedzināšana dēlīši Jēlas universitātes, jūsu midsection ir četras reizes biežāk vai karstā vanna sadedzina taukus pārējā ķermeņa, lai saglabātu stresa izraisīta taukiem.

  • Es nevarēju zaudēt svaru vēdera, bet es neesmu mēģinājis šo līdzekli! Te ir rezultāts
  • Spēka apmācības padomi un treniņi by Paige Waehner; Pārskata no kuģa sertificēta ārsta Share on Facebook Share on Twitter Svara apmācības pārskats Lielākā daļa no mums zina, ka kardio ir svarīgi, lai iegūtu fit un zaudēt svarubet to, ko jūs nezināt, ir tikai, cik svarīga svara apmācību, kad runa ir, lai iegūtu liesu un dedzināšana tauku.
  • Padomi, kā ātri samazināt taukainās aknas
  • 25 Veidi, Kā Līdz Vasarai Saplacināt Vēderu - Veselība

Vēl viens veids, kā stress sabotages jūsu abs: kad spriedze iet augsts, mēs sasniedzam nobarojamām pārtiku. Mazināt trauksmi un sasniegt sajūtu klusums minūtēs ar šīs sērijas relaksējošas jogas pozas. Jūs varat arī palīdzēt uzturēt stresu pārbaudi, ņemot maz pārtraukumus darbā ik 90 minūtes. Dienas 9.

Spēka apmācības padomi un treniņi

Core tēlniecības laiks: Standing Abs Pārvieto Ja vēlaties, lai sculpt liesa, sexy abs, darot atombumba tauku deglis ir ļoti pārvērtēta. On-your-atpakaļ kustības mērķēt tikai viena daļa no jūsu midsection un atstāt dziļi atrodas muskuļus, kas tīrais nieks jūsu vidukļa. Mūsu stāvus vēdera treniņu, kas izveidota ar Bernardo Coppola, slavenību personīgā treneris LA, iesaista visus muskuļus jums ir nepieciešams, bikini cienīgs vidējā-mīnus kakla celmu.

Jums tiks stiprinot visu jūsu kodols, desmitiem muskuļu, kas veido jūsu gurni, iegurņa, muguras, un abs. Bonus: Jūs arī uzlabot savu stāju!

svara zudums ikdienas pārtikas uzņemšana onetwoslim irecommend

Saņemiet stāv abs treniņu, tas ir tikai četri kustas! Šis ir otrais no pieciem dēļu testiem. Vai jūs turiet to ilgāk nekā pagājušajā nedēļā?

Velotrenažieris: kā tikt galā ar zaudēt svaru? Programma un mācību rezultātiem

Jūs varat arī izmēģināt sānu dēļu darbs līdz turot to 60 sekundes katrā pusē. Diena Apmācība Padoms: Count līdz trim Tas nav viegli, bet, kad tu spēks vilciens, skaitīt līdz trīs, kā jūs samazināt svaru vai jūsu ķermeņa svaruatpakaļ sākuma stāvoklī.

Palēnināšana lietas noteikti palielina muskuļu audu sabrukums, jā, tas izklausās slikti, bet viss, kas bojāt jūs ciest ir tiešām laba lieta. Labošanas process sūkņi savu vielmaiņu tik ilgi, kā 72 stundas pēc sesijas beigām, saskaņā ar pētniekiem Wayne State University. Bet iet uz šiem ļoti viegls hanteles; Jums ir nepieciešams, lai izmantotu pietiekami daudz svaru, ka jūs cīnās, lai veiktu pēdējās pāris reps.

slimming string bikini ķermeņa tauku zaudējumu vienādojums

Izmēģiniet šo aizraujošo "burn-out kopas" treniņu un jūs zaudējat vairāk, ja jūs pacelt vairāk!