5 ēdienreizes dienā tauku zudums

Katrs norādītā saraksta vienums atbilst vienai dienai. Lai no tā izvairītos, dienā jāizdzer vismaz 2 litri ūdens. Arbūza diētas ēdienkartes iespējas. Ja nepietiek enerģijas, organisms vājina, ja kaloriju skaits pārsniedz normu, tad liekās kalorijas, pareizāk sakot, vielas un ķīmiskie savienojumi, kuros tās ir, tiek nogulsnētas tauku un holesterīna veidā. Tomēr jāatceras, ka daži augļi var nepalīdzēt zaudēt svaru.

Strāvas kļūda 5 Lai zaudētu svaru, jums vienkārši jāēd mazāk Tāpat kā ar olbaltumvielām muskuļu masas palielināšanai, šī ideja izklausās ļoti vienkārši un loģiski.

5 ēdienreizes dienā tauku zudums

Patiešām, tiklīdz mēs samazinām diētu, pēc kāda laika mēs pamanām nelielu svara zudumu. Bet vēl pēc pāris nedēļām svara zudums palēninās un pēc tam vispār apstājas. Un dažreiz pat sliktāk, tā vietā, lai zaudētu svaru, jūs varat arī iegūt.

5 ēdienreizes dienā tauku zudums

No pirmā acu uzmetiena tas izskatās pilnīgi mežonīgi un neloģiski, taču tāda ir objektīvā realitāte. Un lieta ir tāda, ka mūsu ķermenis dzīvo saskaņā ar saviem likumiem, kas izveidojās aizvēsturiskajā laikmetā, kad mūsu senči ēda no viena medību laikā pakļautā mamuta uz otru.

Olbaltumvielu diēta

Un, ja jūs domājat, ka mūsu ķermenim rūp skaistums, slaidums vai muskuļu palielināšanās, tad tā ir liela kļūda. Tiklīdz mēs samazinām pārtikas daudzumu un rezultātā kopējo kaloriju daudzumu uzturā, mūsu ķermenim atskan trauksme.

Zemapziņas līmenī, kas izveidojies pirms miljona gadu, viņš saprot, ka ir iestājušies bada laiki, kad mamutu ieguve ir kaut kāda saspringta, kas nozīmē, ka iztukšotā diēta ir jāuzņem labāk un jātērē daudz uzmanīgāk. Un pats galvenais, nekādā gadījumā nevajadzētu tērēt tauku rezerves. Un, lai kaut kā izlīdzinātu radīto nelīdzsvarotību, ir jāsamazina enerģijas piegāde lielākajam patērētājam - smadzenēm.

Turklāt pārtikas apjoma samazināšanās izraisa arvien lielāku bada sajūtu, ar kuru tikt galā kļūst grūtāk. Jūs ejat uz ielas - visi ēd, jūs ieslēdzat televizoru - tas pats, jūs dodaties uz internetu - tā ir katastrofa. Un uztura sadalīšana šādā situācijā kļūst tikai par laika jautājumu.

Vienkārša diēta svara zaudēšanai mājās. Vieglākās diētas: ikviens var tikt galā! Cieto rīsu diēta

Bet no šīs situācijas ir izeja. Strāvas kļūda 6 Ja vēlaties būt slaids, izlaidiet brokastis Nez kāpēc mēs domājam, ka, vakarā ejot gulēt, arī mūsu ķermenis aizmieg. Palēnina, jā, bet neaizmiedz. Dzīves procesi mūsu ķermenī neapstājas ne minūti. Un kamēr mēs gulējam, mūsu ķermenis turpina savu darbu. Viņš sagremo un asimilē visu vakarā saņemto pārtiku, un, pamostoties, viņam ļoti nepieciešama jauna barības vielu daļa. It īpaši, ja vakar bija paredzēts smags treniņš muskuļu masas palielināšanās.

Jebkurš dietologs jums pateiks, ka vielmaiņas ātrums ir visaugstākais no rīta. Tas nozīmē, ka viss brokastīs saņemtais ēdiens tiks absorbēts un ķermeņa tauku veidošanās risks ir ārkārtīgi mazs.

Bet, tuvojoties vakaram, vielmaiņa palēninās un līdz pusnaktij kļūst par zemāko. Tas nozīmē, ka visbīstamākais tauku uzkrāšanai nav brokastis, bet gan vakariņas.

Galvenā rīta maltīte ir putra. Tas ir lēnu ogļhidrātu avots, ko ķermenis absorbē pakāpeniski, un pateicoties tam, viņi vairākas stundas baro mūsu ķermeni ar enerģiju. Papildus tam jums jāēd olbaltumvielu pārtika, lai novirzītu barības vielas muskuļu masas palielināšanai un pat saldumus. Rīts parasti ir labākais laiks, lai ēst kūkas un konditorejas izstrādājumus.

Normālai dzīvei mūsu ķermenim no rīta nepieciešama enerģija, kas ražota no ogļhidrātiem.

5 ēdienreizes dienā tauku zudums

Tāpēc šajā dienas laikā ķermenim jāsaņem tieši šāds ēdiens. Turklāt brokastis ir galvenā ogļhidrātu uzņemšana dienā. Bet pēcpusdienā nepieciešamība pēc tām samazinās. Šajā dienas laikā ogļhidrātu, īpaši vienkāršo saldumudaudzumam jābūt minimālam.

Pārtikai vajadzētu sastāvēt galvenokārt no olbaltumvielām un dārzeņiem.

Foršs pāris Pareizi izvēlēti produkti, pārejot uz patiesi veselīgu uzturu - dārzeņi un augļi.

Strāvas kļūda 7 Vislabākā gaļa ir liellopa gaļa Bet šīs maldības iemeslu es varu tikai pats sev izskaidrot lopkopības uzņēmumu pasaules mēroga sazvērestību liellopu audzēšanai. Šķiet, ka izvēle ir acīmredzama, liellopu gaļa gan vienkāršam cilvēkam, gan sporta zāles apmeklētājam ir labākā izvēle.

Bet, kā vienmēr, ir mazas, bet ārkārtīgi ziņkārīgas nianses: Liellopu gaļa ir raupjāka gaļa ar stingru tekstūru nekā cūkgaļa. Tas košļājas sliktāk un attiecīgi mazāk sagremojas un uzsūcas. Bet cūkgaļai ir maigāka konsistence un rezultātā tā tiek absorbēta daudz labāk.

Liellopu tauki tiek sadalīti 41—48 ° temperatūrā, kas nozīmē, ka, pārstrādājot liellopa gaļas gabalu, aizkuņģa dziedzeris un aknas darbosies pastiprinātā režīmā.

Cik ātri un viegli jūs varat zaudēt 5 kg 5 dienu laikā, visefektīvākie veidi

Tajā pašā laikā cūkgaļas tauki organismā ir viegli sadalāmi normālā 36,6 ° temperatūrā, un tie neizraisa gremošanas sistēmas pārmērīgu slodzi. Cūkgaļa ir visu veidu gaļas čempions attiecībā uz B vitamīnu saturu, kas ir būtisks ikvienam, kurš strādā sporta zālē, un lizīnu - neaizvietojamo aminoskābi, bez kuras normāla muskuļu augšana un audu atjaunošana nav iespējama. Liellopu audzēšana ir dārgāks bizness nekā cūku audzēšana.

Zaļie - 1 ķekars Citronu sula Visas sastāvdaļas sasmalcina un sajauc salātu bļodā, pārkaisa ar nedaudz sāls un pipariem un pārkaisa ar citronu sulu. Dārzeņu salāti ar vistu Gurķi un tomāti - 2 gab. Zaļie Dabīgs jogurts Fileju vāra līdz maigumam un smalki sasmalcina, pievieno sasmalcinātiem dārzeņiem, salāti ir dekorēti ar dabīgu jogurtu. Liesu olbaltumvielu maltītes Ja vēlaties sasniegt maksimālu efektu, tad jums vajadzētu koncentrēties uz vārītiem un tvaicētiem liesiem ēdieniem, vārītām olām. Olbaltumvielu dzērieni Olbaltumvielu dzērienus var lietot vienas ēdienreizes vietā dienā.

Tāpēc liellopu gaļa vienmēr ir dārgāka nekā cūkgaļa. Pie iepriekšminētā jūs varat piebilst, ka katram gaļas veidam ir savas priekšrocības un trūkumi. Bet papildus tauku saturam dažādos gaļas veidos milzīga loma ir sagatavošanas metodei.

Jebkuru dārgu diētisko gaļu var viegli pārvērst par "nepareizu", ja to apcep eļļā un pārkaisa ar taukainu mērci.

4 5 ēdienreizes dienā. Pareiza diēta - grafiks katrai dienai

Ideāls veids, kā pagatavot gan cūkgaļu, gan liellopu gaļu, ir grilēt vai krāsnī. Es ceru, ka mans stāsts nākotnē palīdzēs jums izvairīties no šādiem stereotipiem uzturā un ļaus padarīt jūsu uzturu pēc iespējas veselīgāku un līdzsvarotāku.

Lai spēks ir ar jums. Un masa! Nedēļas ievērošana fitnesa ēdienkartē ir svarīga mērķa - skaistas figūras - sasniegšanai. Bez veselīga uztura sporta centieni būs veltīgi. Īpaša loma tiek piešķirta fitnesa uzturam svara zaudēšanai. Fitnesa ēdienkarte nedēļām meitenēm ir arī iespēja iegūt skaistu figūras atvieglojumu. Efektīva fitnesa diēta svara zaudēšanas izvēlnei nedēļā, kuru mēs apsvērsim tālāk, ir iespēja iegūt formu īsās līnijās.

Tauku dedzināšanu neietekmē kaloriju skaits, bet gan tauku, ogļhidrātu un olbaltumvielu līdzsvars, ko jūs ēdat, un cik ēdienreizes dienā.

Pareizi lietojot diētu, rezultāti būs ātri un izturīgi. Kādi pārtikas produkti ir piemēroti fitnesa diētai un kā izveidot nedēļas fitnesa ēdienkartes paraugu sievietēm? Fitnesa uztura iezīmes Foto 1. Pilnīga fitnesa ēdienkarte uz nedēļu, iekļaujot kompleksos ogļhidrātus makaronus, rīsus, cukīnusolbaltumvielas olas un gaļu un šķiedrvielas burkāni, brokoļi, zaļumi Nedēļas ēdienkartes ievērošana fitnesā ir būtisks elements, lai iegūtu skaistu augumu.

Fitnesa ēdiens nedēļā ietver visas nepieciešamās vielas, lai ķermenis justos ērti. Binging tikai liks jums justies briesmīgi un mazināt ieguvumus, ko jūs saņemat no gavēņa. Lai no tā izvairītos, mēģiniet izveidot maltīšu plānus, vismaz pirmajās nedēļās. Tas palīdzēs ieiet ritmā, kad ēšanas laikā regulāri ēdat porcijas. Reklāma 5.

Ketogēnā jeb keto diēta – ar ko rēķināties?

Samaziniet apstrādātos ogļhidrātus un cukurus Kaut arī neregulāra badošanās patiešām ļauj ēst nedaudz brīvāk nekā parasti, jums tomēr vajadzētu ēst pēc iespējas mazāk maizes, makaronu, rīsu utt.

Tā vietā koncentrējieties uz olbaltumvielu lietošanu no liellopa gaļas, zivīm vai cūkgaļas, ogļhidrātus no dārzeņiem, augļiem un saldajiem kartupeļiem un veselīgus taukus no tādiem pārtikas produktiem kā mandeles, avokado, zivis un olīveļļa.

Šeit varat atrast dažus ogļhidrātu avotus, kas palīdzēs jūsu svara zaudēšanas ceļojumam. Kā periodiska badošanās palīdz zaudēt svaru Ēdot šādā veidā ir daudz priekšrocību attiecībā uz svara zudumu. Pirmais ir tas, ka tad, kad jūs gavējat, jūsu ķermenis būs spiests enerģijai izmantot savus uzkrātos ķermeņa taukus. Pēc vairāku stundu ilgas neēšanas jūsu ķermenis iztērēs cukura krājumus, kā rezultātā tas sāks dedzināt taukus enerģijas iegūšanai - šo procesu sauc par vielmaiņas maiņu.

Džons Hopkinss, neirozinātnieks, doktors Marks Mattsons skaidro šo efektu vienkārši: Pārtraukta badošanās kontrastē ar parasto ēšanas paradumu lielākajai daļai amerikāņu, kuri ēd visu nomoda laiku Ja kāds ēd trīs ēdienreizes dienā, kā arī uzkodas un nesporto, tad katru reizi, kad viņš ēd, viņš skrien uz tiem kalorijas un nededzinot to tauku krājumus.

Tas nozīmē, ka jūs ne tikai būsiet plānāks, bet arī izskatīsities labāk un daudz veselīgāk, nekā zaudējot svaru vecmodīgi[5]. Pārtraukta badošanās var palīdzēt optimizēt galveno tauku sadedzināšanas hormonu izdalīšanos organismā.

Tas jo īpaši attiecas uz diviem vissvarīgākajiem hormoniem: cilvēka augšanas hormonu HGH un insulīns. Cilvēka augšanas hormons spēlē galveno lomu, ieslēdzot ķermeņa tauku dedzināšanas krāsni, lai darbam un rotaļām nepieciešamās kalorijas iegūtu no uzkrātajiem ķermeņa taukiem.

Pētījumi rāda, ka badošanās var ievērojami palielināt HGH ražošanu[6]. Pārtraukta badošanās ietekme uz insulīnu ir tikpat iespaidīga un, iespējams, vēl svarīgāka. Zema un vienmērīga insulīna līmeņa uzturēšana ir atslēga, lai zaudētu lieko 5 ēdienreizes dienā tauku zudums daudzumu un noturētu to.

Diētām, kurās ir daudz pārstrādātu ogļhidrātu maize, makaroni, rīsi un vienkāršu cukuru konfektes, cepumi un sodair pretējs efekts. Tie izraisa insulīna līmeņa strauju pieaugumu un pēc tam avāriju katru reizi, kad ēdat kādu no šiem pārtikas produktiem. Šīs parādības tīrais rezultāts ir tāds, ka jūsu ķermenis vairāk no tā, ko ēdat, uzglabās kā lieko ķermeņa tauku daudzumu, nevis sadedzinās to kā enerģiju.

Reklāma Šāda insulīna līmeņa hroniska paaugstināšana var izraisīt arī 2.

Pārtraukta badošanās viegli atrisina šo problēmu. Vienā pētījumā tika atklāts, ka vīriešiem, kuri piedalījās intermitējošā tukšā dūšā, bija dramatiski zemāks insulīna līmenis un ievērojami uzlabojās jutība pret insulīnu[7].

Tas notiek tāpēc, ka jūs nedodat ķermenim pārtiku, tāpēc tas neradīs insulīnu, ļaujot līdzsvarot insulīna līmeni, līdz atkal ēdat. Tas palīdz jūsu ķermenim palikt kaloriju un tauku sadedzināšanas stāvoklī. Jūs atradīsit arī to, ka tas dod jums vairāk enerģijas visas dienas garumā.

Vēl viens lielisks svara zaudēšanas ieguvums no periodiskas badošanās ir tas, ka bada lēkmes un alkas, kas parasti jūs var nomocīt visas dienas garumā, samazināsies, ja netiks pilnībā novērstas. Tas, iespējams, ir saistīts ar tā spēju līdzsvarot insulīna un cukura līmeni asinīs un, savukārt, palīdzēt izlabot citu hormonālo nelīdzsvarotību.

Bieži uzdotie jautājumi par svara zaudēšanu badošanās laikā Tagad, kad jūs zināt, kas ir neregulāra badošanās un kā sākt, ir pienācis laiks atbildēt uz citiem jūsu jautājumiem. Zemāk ir sniegtas atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem par periodisku badošanos. Šīm atbildēm vajadzētu jums palīdzēt un daudz vieglāk sākt darbu. Cik daudz es zaudēšu svaru? Svara daudzumu, ko jūs zaudējat ar gavēni, nosaka tas, cik bieži un ilgi jūs esat gavēni, ko jūs ēdat pēc tam, un citi faktori.

Viens pētījums, ko publicēja American Journal of Clinical Nutrition atklāja, ka vidējais svara zudums, lietojot pārtraucošu badošanās diētu, pēc 12 mēnešiem bija aptuveni 9 mārciņas, un svara zudums visveiksmīgākais bija tiem, kuri stingri ievēroja izvēlēto diētu[8]. Vai es varu trenēties badošanās laikā? Un jāēd pat tad, ja negribas vairs ēst! Katrā ziņā minimālais ēdienreižu skaits šīs diētas laikā — 5 ēdienreizes dienā tauku zudums reizes dienā.

Ar nosacījumu — neēst pēc plkst. Pirms katras ēdienreizes jāizdzer glāze ūdens, bet 30 minūtes pēc ēšanas nedrīkst dzert. Nedēļas laikā ar tauku diētu palīdzību iespējams zaudēt pat sešus kilogramus! Taču tās laikā nedrīkst lietot maizi, miltu izstrādājumus, putraimus, rīsus, cukuru un augļus.

4 5 ēdienreizes dienā. Pareiza diēta - grafiks katrai dienai

Arī no alkohola un kofeīna saturošiem dzērieniem ir jāatturas. Tos aizstāj ar ūdeni.

5 ēdienreizes dienā tauku zudums

Drīkst ēst: jebkuru gaļu pat ceptu!