Sadedzināt taukus uz vēdera un augšstilbiem.

Iekšējās tauku šūnas ir lielākas nekā zemādas tauku šūnas, tāpēc tās ir izturīgākas pret degradācijas procesiem. Atcerieties, ka staigāšana svara zaudēšanai un veselībai ir ļoti efektīva.

Vakuuma masāža ar ietīšanu aļģu maskā Boutique Lea salonā

Noskaidro, kas jāņem vērā katrai auguma formai, ja vēlies uzlabot savas ķermeņa aprises! Smilšu pulksteņa silueta īpašniecei tauki nereti mēdz nogulsnēties uz gurniem un augšstilbiem, sēžamvietas un augšdelmiem, kā arī var rasties problēmas ar vēdera lejasdaļas apjomu.

nbc chuck todd svara zudums

Ielāgo, ja tev ir šāda ķermeņa forma, muskuļu apjoms palielinās daudz ātrāk, tāpēc nevajadzētu izmantot smagas papildierīces, kas veicinās to masas pieaugumu pirms vēl nebūsi zaudējusi lielāko daļu lieko centimetru.

Nodarbojies ar jebkuru sporta veidu, kas prasa lielu ātrumu un zemi — vidēju izturību, trenējot gan augšējo, gan apakšējo ķermeņa daļu. Koncentrējies uz: rokām, lai līdzsvarotu siluetu.

Kā īsā laikā zaudēt spureku, sēžamvietu un muguras taukus pārbaudīta recepte

Mērķim nav jābūt muskuļu uzaudzēšanai, bet gan to tonizēšanai — pievilcīgākam izskatam. Izvēlies mazāku, piemēram, hanteļu svaru un veic muskuļus nostiprinošus vingrinājumus.

Vingrojot veic pietupienus ar hantelēm, izklupienus ar abām kājām pamīšus.

fireball tauku deglis

Tāpat neaizmirsti par vēdera presi, trenē to gan klasiskā izpildījumā, gan izmantojot bumbu. IETEICAMA: ilgstoša peldēšana kraulā, lekšana ar lecamauklu; ātra, sadedzināt taukus uz vēdera un augšstilbiem soļošana pa līdzenu maršrutu, slēpošana, zemas pretestības nodarbības uz velotrenažiera.

NAV IETEICAMA: lēna skriešana jeb džogings, skrituļslidošana, stepa nodarbības, staigāšana pa nepārtrauktu slīpumu, aerobikas nodarbības ar kikboksa paņēmieniem, augstas intensitātes aerobikas nodarbības, kas palielina kāju muskuļu apjomu.

tauku dedzināšana launags

Pārliecinies, ka tavā ēdienkartē ir sabalansēti tauki, ogļhidrāti un olbaltumvielas. Mielojies ar diedzētiem graudiem, labāk ar dažādiem augļiem un dārzeņiem nekā pārstrādātiem ogļhidrātiem vai makaroniem. Reizi nedēļā nobaudi rīsu nūdeles. Centies izplānot savas ēdienreizes tā, lai baudītu bagātīgas brokastis, mērenas pusdienas un vieglas vakariņas ar nelielām, veselīgām uzkodām starp tām.

aukstā ūdens vannas svara zudums

Tāpēc tev ir apakšējā tauku zudums uz kaloriju sadedzināšanu sportojot, noteikti ietverojot kardio treniņus. Veic dažādus vingrinājumus ar kājām — izklupienus utt.

svara zudums tracker etsy

Dodies mundrā pastaigā pa līdzenu maršrutu, slēpo un lec ar lecamauklu. Pietupieni, stepa nodarbības, kikbokss, slidošana, skrituļslidošana, skrējiens pa garām distancēm, augstas intensitātes aerobikas nodarbības. Bumbiera veida ķermeņa formas īpašnieces diētai ir jābūt bagātai ar saliktajiem ogļhidrātiem, tādiem kā dažādi pilngraudi, lēcām un pupām, liesajiem proteīniem — cāli un zivi, tāpat augļiem un dārzeņiem, kas palīdzēs izkausēt lieko apjomu.

tauku boba svara zudums

Dodies uz dažādām vidējas un augstas intensitātes sporta nodarbībām, kur īpaši koncentrējas uz ķermeņa lejasdaļu, veic pietupienus, dažādus vēdera preses, sēžamvietas un augšstilbu vingrinājumus. Ogļhidrāti, pat pilngraudu veidā labvēlīgi ietekmēs insulīna līmeni asinīs.

Elpošanas vingrinājumi ir noderīgi. Tie ļauj jums izstrādāt tās zonas, kuras nevar izmantot parastajā vingrošanā. Turklāt šī ir papildu iekšējo orgānu masāža un audu skābekļa padeve.

Raugi, lai tava ēdienkarte būtu šķiedrvielām, saliktajiem ogļhidrātiem — pupiņām un dārzeņiem bagāta. Šķiedras palēlina cukuru sagremošanu un pazemina insulīna un holesterīna līmenis asinīs.

Parasti šis siluets ir ļoti slaids, tomēr tas nebūt nenozīmē, ka tev nav jārūpējas par auguma aprišu formas uzturēšanu.

Veic regulārus stiepšanās vingrinājumus pirms un pēc jebkuras treniņu programmas. Noteikti neizlaid dažādus vēdera zonas vingrinājumus, sāc ar tiem dienu un jutīsi lielisku enerģijas pieplūdumu.

Viscerālo tauku masāža. Kāpēc viscerālie tauki ir bīstami un kā no tiem atbrīvoties

Taisnstūra veida ķermeņa formai lieliski piemēroti ir garu distanču skrējieni, īpaši, ja tiek dažādots slīpums, tāpat skrituļslidošana, ilgstoša peldēšana, ūdens aerobika, kikbokss, lēkšana ar smagāku lecamauklu, nodarbības uz velotrenažiera, slēpošana utt. Tāda salikto ogļhidrātu piedeva kā banāni un brūnie rīsi ir būtiski, lai nodrošinātu pietiekamu enerģijas līmeni gan ikdienā, gan sirds un asinsvadu sistēmas vingrinājumu izpildes laikā.

Pētījumi liecina, ka tie, kuriem ir taisnstūra ķermeņa forma bieži izjūt enerģijas trūkumu un ātri sagurst. Salikto ogļhidrātu papildinājums ēdienkartē palīdzēs novērst šīs problēmas un sniegs papildus enerģiju sportošanai.