Kā sadedzināt taukus kā bokseris

Augstas kvalitātes muskuļu augšanu var panākt, tikai apvienojot dažāda veida treniņus un slodzes. Ja paskatās uz ķermeņa enerģijas patēriņu, pirmās pozīcijas aizņem: HIIT treniņš, skriešana, airēšana, solis. FYI, lielākā daļa puišu nevar skriet tik ātri - vismaz ne pārāk ilgi. Visgrūtāk ir tad, kad rokas krūšu līmenī ir tuvu ķermenim un elkoņi ir vērsti uz augšu. Apsveriet iespēju pārveidot teritoriju garāžā, pagrabā vai guļamistabā. Krusta treniņš, veicot pāris dažāda veida treniņus, ļauj mums to pārslēgt uz savu ķermeni un sevi vielmaiņa , Signaigo saka.

Par mums Vingrot — sparīgi vai dejas solī 22 nov. Divas aktuālas fitnesa tendences sniedz labu garastāvokli un uzlabo figūru.

Denzela Vašingtonas diēta un treniņu kārtība

Treniņš ar spērienu un sitienu kustībām sadedzina kā sadedzināt taukus kā bokseris un nostiprina psihi. Treniņš ar dejas soļiem ļauj atslābināties un rosina laimes sajūtu. Izvēlies sev piemērotāko! Treniņš ar spērienu un sitienu kustībām Šis treniņš ir ķermeņa tonusa uzlabošana ar cīņas sporta kustību paņēmieniem.

  • Par mums Vingrot — sparīgi vai dejas solī 22 nov.
  • Savā ilgajā aktiera karjerā viņš ir ieguvis divas Kinoakadēmijas balvas, kā arī divus Zelta Globusus un vienu Tonija balvu.
  • Galvenais Veselība-Fitnesa 25 iemesli, kāpēc sporta zāle ir labāka par skriešanu Iepriekš mēs esam teikuši visus iemeslus skriešana ir labāka nekā sporta zāle.
  • Denzela Vašingtonas diēta un treniņu kārtība
  • Nav svarīgi, kāda veida slodze tiek izvēlēta, galvenais ir tas, ka fiziskās aktivitātes ietekmē visas galvenās muskuļu grupas.
  • Cik kaloriju tiek sadedzināts fiziskās slodzes laikā. Vingrojumi ārpus mājas

Tas ietver boksa elementus un spēka vingrinājumus. Izturības daļā skatīt pirmos trīs vingrojumus tiek veicināta tauku sadedzināšana. Spēka vingrojumu daļā nākamajos trīs vingrojumos tiek uzlabots roku, augšstilbu un vēdera muskuļu tonuss. Šie vingrojumi neaizņem daudz laika, bet ievērojami uzlabo figūru. Treniņam ir arī lielisks iespaids uz psihi — tas pazemina asinsspiedienu, kā arī stresa hormonus adrenalīnu un kortizolu.

Šī iemesla dēļ šo vingrojumu programmu ieteicams plānot pēc darba dienas. Tas liks atbrīvoties no uzkrātajām dusmām un stresa, uzlabos garastāvokli, ļaus labāk aizmigt un izgulēties.

kā sadedzināt taukus kā bokseris

Ideālais vingrošanas ritms ir trīs reizes nedēļā. Sānisks spēriens Nostāties ar kājām gurnu platumā, mazliet ieliecoties ceļos. Rokas saliekt elkoņos, turot sev priekšā, savilkt dūres. Svaru un ķermeņa augšdaļu pārnest uz kreiso pusi.

Labo kāju spert uz labo pusi. Nostāties sākuma pozīcijā un atkārtot vingrinājumu.

kā sadedzināt taukus kā bokseris

Atkārtot 10 reizes uz katru pusi. Svarīgi: ceļgalu spēriena laikā nekad pilnībā neiztaisnot. Labākai stājai izvēlēties sporta apavu Sitieni uz augšu Svaru pārnes uz labo kāju, pie tam kreisu kāju paceļot tā, lai tikai pirkstgali pieduras pie zemes. Abas rokas tur ieliektas gurnu augstumā. Tagad ar kreisās rokas dūri no lejas kreisajā pusē sist ar dūri uz augšu pa labi līdz plecu augstumam. Atkārtot 15 reizes, tad svaru pārnest kreiso pusi un vingrojumu atkārto ar labo dūri.

Efektīva kardio svara zaudēšanai. Uzlabots kardio tauku sadedzināšanas treniņš vīriešiem

Svarīgi: ķermeni visu laiku jātur saspringtu. Šķērssitieni Nostāties, labo kāju soli uz priekšu, gurnus un ķermeņa augšdaļu viegli pagriezt pa labi. Dūres cieši pie ķermeņa.

Svaru pārnest uz labo kāju. Pie izelpas ar kreiso roku sist taisni uz priekšu un tūlīt paraut roku atpakaļ. Gurnus un ķermeņa augšdaļu viegli pagriezt pa kreisi un mainīt puses. Atkārtot 10 reizes.

kā sadedzināt taukus kā bokseris

Nelēkāt, pēdām jāpaliek stabili pie zemes. Vēderprese Guļot uz muguras, kājas ceļgalos ieliektas, pēdas atliekt uz augšu. Plaukstas aiz pakauša, elkoņi rāda uz ārpusi, pleci ir taisni. Tagad stingri sasprindzināt vēderu, ķermeņa augšdaļu viegli pacelt un vienlaicīgi ar kreiso plecu pavirzīties pa labi. Nolaisties, tad atkārtot uz kreiso pusi. Svarīgi: Gurnus cieši piespiest pie zemes. Neizgāzt vēderu!

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Vingrojums kājām un sēžamvietai Nostāties, kājas turot plati. Rokas novietot uz augšstilbiem. Tagad lēnām ieliekties ceļgalos, līdz maksimāli 90 grādu leņķim.

Vienlaicīgi rokas pacelt plecu augstumā. Tad kājas atkal iztaisnot un nolaist rokas. Pēc mazas pauzes atkārtot vingrinājumu.

Kā lietot mājas sporta kompleksu Deluxe 6 elpošanas vingrinājumi un padomi plaušu veselībai - azboulings.

Neaizmirsti: Vingrojuma laikā vēdera muskuļiem jābūt sasprindzinātiem, mugurai taisnai. Krūšu izriešana Kājas atkal nedaudz plati. Viegli ieliecoties ceļgalos, ķermeņa augšdaļu noliekt uz priekšu. Tagad saliekt rokas un sāniski tās pacelt līdz plecu augstumam. Elkoņus lēnām vilkt uz aizmuguri tā, lai lāpstiņas kustas mugurkaula virzienā. Atkal nostāties sākuma pozīcijā un atkārtot 10 reizes. Svarīgi: noliecoties, mugurai jābūt iztaisnotai, arī galvu jātur taisni. Treniņš ar dejas soļiem Relaksējoši dejas soļi iekšēja līdzsvara sasniegšanai.

Šis treniņš apvieno deju vingrojumus un austrumu relaksācijas paņēmienus. Plūstošās, apzināti veiktās kustības uzlabo muskuļu vingrumu un līdzsvara izjūtu. Šis treniņš ir ideāli piemērots sievietēm, kuras vēlas nomierināties, bet vienlaikus atjaunot enerģiju.

Šos vingrinājumus var veikt vienlīdz labi gan rītā, gan vakarā. Galvenais, atvēlēt kā sadedzināt taukus kā bokseris pietiekoši daudz laika, jo vingrojumi izskatās vienkāršāki, nekā patiesībā ir.

Vislabāk šo vingrojumu programmu izpildīt ik dienu, bet ja ne, tad vismaz trīs reizes nedēļā. Nastas nomešana Nostāties taisni, dūres savilkt un rokas sakrustot pār krūtīm.

Cik kaloriju tiek sadedzināts fiziskās slodzes laikā. Vingrojumi ārpus mājas

Mazliet sakoncentrējies. Tad pacel plecus uz augšu un nomet rokas uz leju, pie kam atverot plaukstas. Tad rokas lēni atkal pacelt pie krūtīm un atkārtot vingrojumu vairākas reizes. Iedomājies, ka tu tādējādi, nometot rokas uz leju, atbrīvojies no lielas nastas.

kā sadedzināt taukus kā bokseris

Uzziedēšana Nostāties pavisam brīvi, galvu turēt taisni, skatiens vērsts uz priekšu. Izplest rokas sāņus, plaukstas pavērstas uz priekšu. Tagad sper ritmiskus soļus uz priekšu: paceļot pēdu, plaukstas sakrustot uz krūtīm, noliekot pēdu, rokas izplest. Atkārtot vairākas reizes.

Domā par ziedu, kas atveras un aizveras.

Opcijas vingrinājums ir

Atbrīvošanās no spriedzes Rokas turēt sāņus horizontāli, tad lokveidā satuvināt uz leju, kamēr plaukstas saskaras. Pirksti pavērsti ķermeņa virzienā. Tad plaukstas ceļo augšup un atveras, kad rokas ir virs galvas. Sāniski nolaist rokas, atgriežoties sākuma pozīcijā. Vingrojums atbrīvo organismu no kā zaudējumu tauku mēneša un garīgām blokādēm.

Spēka uzkrāšana Ķermeņa augšdaļu brīvi noliekt uz priekšu, ceļgali ieliekti.

Drink a cup for 3 days and your belly fat will melt completely without dieting

Lēnām iztaisnoties. Tagad, ar kājām plecu platumā, rokas lokveidā satuvināt pretī krūtīm tā, lai pirksti nesaskaras. Tādā pat veidā attālināt rokas. Atkārtot trīs reizes. Iztēlojies, ka tu kādu apskauj. Enerģijas kāpināšana Ar mazliet izplestām kājām nedaudz palēkties, pie kam rokas ir V formā izstieptas uz augšu.

Tad atkal palēkties, pie tam sakrustojot rokas un kājas. Abus palēcienus atkārtot uz maiņām trīs līdz piecas reizes. Pēdējā palēcienā kājas atgriežas sākuma pozīcijā. Palēciena laikā jāveic pēc iespējas liegākas kustības, kā balerīnai.

kā sadedzināt taukus kā bokseris

Spēka sajušana No pēdējās pozīcijas labo roku ieslīpi pacelt gaisā un kreiso izstiept aiz muguras uz leju.

Vienlaicīgi labo kāju izvirzīt uz priekšu. Pamīšus ritmiskā solī atkārtot 10 līdz 20 reizes. Svarīgi: ievilkt vēderu, muguru turēt taisni un, mainot rokas, saglabāt ķermeni saspringtu.